The Grand Stand 400 *NIEUW 2025*

Zag 'm op een live stream van de Kuiper demo op Facebook voorbijkomen. Geen slecht blokje, maar ver achter de Total Display Show 400 shots. Dit waren eerder plofjes, maar door het tempo nog een leuk product. Finale mooi. De chaos aan crackling maakt het mooi beter gezegd. Maar niets in vergelijking met de finale van de Total Display Show. Die sluit echt (meermaals) dik af.
Er recht onder x3 word wel gaaf denk

Zag 'm op een live stream van de Kuiper demo op Facebook voorbijkomen. Geen slecht blokje, maar ver achter de Total Display Show 400 shots. Dit waren eerder plofjes, maar door het tempo nog een leuk product. Finale mooi. De chaos aan crackling maakt het mooi beter gezegd. Maar niets in vergelijking met de finale van de Total Display Show. Die sluit echt (meermaals) dik af.
Plofjes....ah man, dat is balen zeg. Hier had ik toch meer van verwacht. Hij staat hier ook meerdere malen naast elkaar eind van het jaar. Heb de beelden nog niet gezien. Hopen maar dat het meevalt de 31e

Er recht onder x3 word wel gaaf denk

Alles er recht onder x3 is wel gaaf denk. Niet lullig naar jou bedoeld hoor.

De Total Display Show is een directe vergelijking met dit blok. Heb je de Grand Stand al gekocht... niks mis mee. Ook zal de gemiddelde consument er wel blij mee zijn verwacht ik. Maar puur door het tempo wat alles een beetje beter maakt. Sta je nog voor de keuze? Zeker voor de Total Display Show gaan!

Plofjes? Heb hem net meegemaakt en vond dit toch echt geen plofjes. Vond hem oprecht goed presteren.

• Like
Waarderingen: n4ck
Alles er recht onder x3 is wel gaaf denk. Niet lullig naar jou bedoeld hoor.

De Total Display Show is een directe vergelijking met dit blok. Heb je de Grand Stand al gekocht... niks mis mee. Ook zal de gemiddelde consument er wel blij mee zijn verwacht ik. Maar puur door het tempo wat alles een beetje beter maakt. Sta je nog voor de keuze? Zeker voor de Total Display Show gaan!
Heb ze beide x3 🥳

Dit was echt een prima ding. Er zit geen verse herinnering van de TDS in mijn hoofd om hiermee goed te kunnen vergelijken, maar zelfs op de demo-afstand maakte deze genoeg indruk om te kunnen zeggen dat ie in de straat ook vet is. Geen plofjes hoor!

Ziet er niet eens zo gek uit. Ok, burst had wat steviger gemogen en effecten wat lager/groter, maar in een straat er direct onder moet wel wat opleveren lijkt me, zeker met meerdere. Voor een 20mm, 7/10 op basis van de beelden. Hoop 'm nog ergens live te kunnen zien de komende tijd.

Van afstand lijkt hij idd wat minder. Gelukkig staan wij in de straat er vlak onder. Voor de prijs waarvoor ik hem heb prima te doen!

Minder; burst & tempo.
Groot pluspunt!; de mines en finale.
Overtreft dit een TDS400? Nee, komt in de buurt maar is hem niet.

Prijs/kwaliteit? Simply lovely, het zal absoluut niet teleur gaan stellen. Maar de keus is wel duidelijk.

Op zich prima blokje en ik vond de verschillende mines heel gaaf.. begin en einde ging lekker, helaas kwam er toch vertraging in de overgangen en dat haalt het tempo eruit. Dat is er killing voor deze bak. 400 tds is idd beter.

Back
Bovenaan