The Golden Spider 100sh

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 84170
Artikelnaam: The Golden Spider
Bruto Gewicht: 18.5kg
Netto kruitgewicht: 1970 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: We gaan voor goud!! U houdt van goud? Dan is deze 100 shots showbox de box die u moet hebben! Goud, goud en nog eens goud! Meters brede effecten met een gigantische finale.
Max. tube diameter:
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €89
O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl

vwd8417c2.0.png

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lijkt me een 30mm blok als je naar het gewicht kijkt.Met 25% korting denk ik de gok wel waard.

Omlabel van de golden illusion ? Mooie box hoor. Denk ook 30mm idd aangezien gewicht en kruitinhoud ook gelijk is aan bv immortal fold.

Ik was bezig een bonnetje van zena uit te printen toen ik een afbeelding zag van een flyer met daarop de gold spider en een soort ti flower willow/crown. Beide voor 89.50 per stuk. Ik dacht meteen dat dat wel een dezelfde zou kunnen zijn als die ik gekocht heb. Dus deze eigenlijk bij toeval gevonden:p de gelijkenis in naam en prijs is treffend. En rubro <-> mania, dus grote kans dat dit em is.

Hier ook al over lopen brainstormen, altijd leuk dat gissen;)

Zelf dacht ik eerst dat deze cake of een spinning cake was of het effect van de 1e cake van immortal gold (weet niet precies hoe dat effect heet) naar op 1 of andere manier heb ik daar een Spider gevoel bij:bonk:

Zou btw niet verkeerd zijn:)

Ik was bezig een bonnetje van zena uit te printen toen ik een afbeelding zag van een flyer met daarop de gold spider en een soort ti flower willow/crown. Beide voor 89.50 per stuk. Ik dacht meteen dat dat wel een dezelfde zou kunnen zijn als die ik gekocht heb. Dus deze eigenlijk bij toeval gevonden:p de gelijkenis in naam en prijs is treffend. En rubro <-> mania, dus grote kans dat dit em is.

Ik snap je niet helemaal. Zena, Mania, Rubro. Welke box denk jij dat het is?

Achja, het blijft een raadsel. Voor hetzelfde geld is millenium crown de kingcrown with glitter box en de golden spider de starpalm;) Gingen ook voor die prijs de laatste jaren.

Blijft toch gissen dit:wink:

Back
Bovenaan