Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie box,maar het is welzo,Marcel kan het niet iedereen naar de zin maken en je hebt altijd voor en tegenstanders![]()
Prachtige effecten die zo te zien goed zijn uitgewerkt. Vind ook dat het tempo omhoog mag. Bij zo'n box als deze zou variatie in snelheden echt beter zijn denk ik. Ook mis ik bij zulke prachtige effecten een waanzinnige finale op het eind. Dan denk ik aan een all at once. (Ik hou van actie!)
Marcel, je schrijft in deze topic dat het tempo bij het uiteindelijke product wat omhoog gaat, komen hier nog beelden van?
Mijn mening, zo'n box als deze, met zulke prachtige effecten verdient nog meermaar uiteraard, smaken verschillen. verder een prachtige box!
De productie zou wat tempo variaties moeten hebben en een uptempo finale.
Gr
Evolution Fireworks
Marchel, is er al een film van de uiteindelijke productie? Ben erg benieuwd wat ik nou besteld heb!![]()
Ben ik ook wel want twijfel nu beetje of ik hem meot halen of niet.. keuzes keuzes keuzes haha
Rum? Lekker!
Ik ben bang dat ik een grote fout heb gemaakt met hetniet bestellen van deze box. Maar dan haal ik m volgend jaar wel![]()