The Golden Age [Box]

In een paar seconden leeg janken is ook niet de bedoeling maar iets sneller zou deze box beter
maken. :p

Prachtige effecten die zo te zien goed zijn uitgewerkt. Vind ook dat het tempo omhoog mag. Bij zo'n box als deze zou variatie in snelheden echt beter zijn denk ik. Ook mis ik bij zulke prachtige effecten een waanzinnige finale op het eind. Dan denk ik aan een all at once. (Ik hou van actie!)

Marcel, je schrijft in deze topic dat het tempo bij het uiteindelijke product wat omhoog gaat, komen hier nog beelden van?

Mijn mening, zo'n box als deze, met zulke prachtige effecten verdient nog meer ;) maar uiteraard, smaken verschillen. verder een prachtige box!

Laatst bewerkt:
Wat een top box! ik vind het tempo juist wel goed! beetje genieten van je box!
Enige minpunt aan deze box vind ik de prijs.

Prachtige effecten die zo te zien goed zijn uitgewerkt. Vind ook dat het tempo omhoog mag. Bij zo'n box als deze zou variatie in snelheden echt beter zijn denk ik. Ook mis ik bij zulke prachtige effecten een waanzinnige finale op het eind. Dan denk ik aan een all at once. (Ik hou van actie!)

Marcel, je schrijft in deze topic dat het tempo bij het uiteindelijke product wat omhoog gaat, komen hier nog beelden van?

Mijn mening, zo'n box als deze, met zulke prachtige effecten verdient nog meer ;) maar uiteraard, smaken verschillen. verder een prachtige box!

De productie zou wat tempo variaties moeten hebben en een uptempo finale.

Gr
Evolution Fireworks

Ben ik ook wel want twijfel nu beetje of ik hem meot halen of niet.. keuzes keuzes keuzes haha

Deze is er helaas niet.
Door de geringe productie capaciteit zijn de meeste items niet meer gefilmd en direct op de bood gegaan voor verscheping.
Gelukkig hebben We het dit jaar een week eerder binnan dan afgelopen jaar:p

2017 order ligt al gedeeltelijk klaar en zal productie eind februari starten zodat We alles rum op tijd binnen hebben.

Gr
Evolution Fireworks

Rum? Lekker!

Ik ben bang dat ik een grote fout heb gemaakt met hetniet bestellen van deze box. Maar dan haal ik m volgend jaar wel :)

Rum? Lekker!

Ik ben bang dat ik een grote fout heb gemaakt met hetniet bestellen van deze box. Maar dan haal ik m volgend jaar wel :)

Ik zit net een filmpje te bekijken van deze box op de demo van Fuego. En ja, ik heb inderdaad een grote fout gemaakt door deze niet te bestellen :sad: En ik ben al door mn budget heen.

Back
Bovenaan