The godfather 52's [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 836
Artikelnaam: The godfather 52's
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 341,60 gr
Aantal schoten: 52
Effectomschrijving: 52 schots komeet die als je hem ziet staan al respect afdwingt! Crackling en zilveren vissen met rode sterren, brocade in blauw en goud met crackling en chrysanthemum effecten. Alle schoten met harde knallen en zeer langdurig.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: €.49,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

839_godfather.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik moet het met jullie eens zijn, mannen...
Als ik dit als gewone consument zou kopen na deze effectomschrijving gelezen te hebben dan zou ik me een heel klein beetje:rolleyes: bekocht voelen..
Dit is mij zeker geen 50 euro waard, de cake, genaamd Godfather, doet zijn naam helaas geen eer aan.:wink:

Ik vind dit echt helemaal niks. oke hij is langdurig maar daardoor ook erg langdradig. kleine boeketjes en geen knal maar poefjes en ik hou er van om een beetje verast te worden wat betreft de finale maar ook die is hier te voorspelbaar en na mijn mening zeer slecht uitgewerkt. kortom deze zal echt zeker niet in m'n colletie komen.

Volgens mij betaal je in dit geval voor de naam en niet voor de kwaliteit.

Zelfs al was ik miljonair, dan zal ik hem nog niet kopen. Zijn niet echt mijn effecten en ik doe niet mee aan "laten we alles te duur maken in deze crises" acties.

Tjonge, wat een cake en dat voor 50 euro?? Effect omschrijving beloofde veel goeds, maar het uiteindelijk resultaat slaat nergens op. Gewoon een doosje Las Vegas kopen in Duitsland voor 10 euro en een mooie Monster Trio van Dynasty voor 10 euro (met korting) dan heb je absoluut een zeer mooie combinatie voor slechts 20 euro.

Mario Puzo zou zich in zn graf omdraaien als hij dit ziet.
Wat een saaie bak.
Weinig tempo, en de effecten zijn ook niet bepaald te vergelijken met de omschrijving.
Staat eindelijk de precieze hoeveelheid kruit erbij,
klopt de omschrijving niet.lekkah bezig Lesli.

Heeft er iemand van deze cake toevallig nog een straatfilmpje gemaakt, ik ben daar wel heel nieuwsgrierig naar.

Back
Bovenaan