The Flo Show

Deze topper samen met het personeel gestookt na het sluiten van de winkel 31 december, wat een heerlijke bak is dit! Zwaar ondergewaardeerd!

geinig blokje, al is hij wat dun om in zijn eentje te schieten. Zie dat je hem nu 2x kunt schieten voor de adviesprijs, dan is het best een aardige deal.

Iemand een idee of deze nog ergens te bestellen zijn? Vorig jaar hij Haokan een aantal meegenomen, maar daar zijn ze op. Het zijn echt toppers!

Iemand een idee of deze nog ergens te bestellen zijn? Vorig jaar hij Haokan een aantal meegenomen, maar daar zijn ze op. Het zijn echt toppers!

Zit te twijfelen om deze toch te bestellen. Alleen is de prijs wat fors...

Maar wel een mooie cake met die combinaties van fluiters en boeketten.

Met dank aan Spinner en een explosieve ketel) op de valreep nog een exemplaar van dit uitstervende en ondergewaardeerde stukje vuurwerk meegepakt.

Laatst bewerkt:
Helaas lijkt deze uitloopt te zijn en heb ik vorig jaar 2 stuks gekocht, the flow show. Echt een heerlijke cake, lekker afwisselend en uniek. Top als je veel producten aan het afsteken bent. Ik ben blij dat ik deze nog een keer kan afsteken, en nog regelmatig naar de film kan kijken. Zeker een aanrader als je hem nog ziet!

Helaas lijkt deze uitloopt te zijn en heb ik vorig jaar 2 stuks gekocht, the flow show. Echt een heerlijke cake, lekker afwisselend en uniek. Top als je veel producten aan het afsteken bent. Ik ben blij dat ik deze nog een keer kan afsteken, en nog regelmatig naar de film kan kijken. Zeker een aanrader als je hem nog ziet!

Wat een heerlijke aparte cake dit. Jammer dat dit soort unieke producten maar beperkt worden gewaardeerd en weer snel uit het assortiment gaan. Voordeel voor ons is dat ze dan heel scherp in de freak kunnen worden ingekocht. Heb er nog eentje op de plank staan, dus....:handsup: genieten komend O&N.

Back
Bovenaan