The Five Legends [Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0545
Artikelnaam: The Five Legends
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2284.2 gram
Aantal schoten: 5 x 36 schoten
Effectomschrijving: Legendarisch! Deze set van 5 cakes worden de sensatie van 2020. Met 36 schoten per cake en maximaal gevulde tubes heeft elke cake een compleet eigen effect én schiettempo! Opbouwen naar een heftige finale!
Effect specificatie:
Cake 1: Flower crown tail to flower crown with silver and green blink
Cake 2: Silver tail to silver blink with red and blue dahlia
Cake 3: Crackling tail to gold chrysanthemum with red and purple stars
Cake 4: Blue tail to brocade crown with crackling and with gold chrysanthemum
Cake 5: Blue mine to blue tail to blue stars with red/green blink, Blue mine to blue tail to green/blue stars with green and silver blink

Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 180 x 180 x 175
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: € 179,99
Onlineprijs: € 169,99

O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0545-The-Five-Legends-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze gaan er op zeker komen. Heerlijke cakes. Label van de Ultimate City Trip zijn wel een stuk mooier.

Laatst bewerkt:
Hier ook present dit jaar, mooi mee kunnen pakken in de Freakactie. Hele fijne set cakes die er flink op los rammen. Ga ze naw gebruiken als siercakes in de finale voor de gil/knalcakes. Fijn ook dat in de Broekhoff film de namen van de cakes vermeld staan. Denk dat ik cake 1 en 2 omdraai en de cakes gewoon dicht tegen elkaar zet zo met elkaar ga verbinden, tempo moet er wel in blijven! Een van de producten waar ik het meest naar uitkijk!

Laatst bewerkt:
Grappig, ik stond bij de demo op een VIP plekje, en nu pas zie ik dat dit echt een fantastische set is. Ik heb zelf de City Trip besteld, met een extra cake. Hier kom je de avond prima mee door denk ik zo.

Wat een flinke boeketten, lijkt wel 30mm :applause: Heb zelf de Ultimate City Trip, maar als dit 1 op 1 omlabeling is ben ik zeer tevreden +1 cake er bij

Ik weet niet waarom maar kennelijk had ik mijn filmpje van deze nieuwe set nog niet naar YT geupload. Nu meteen maar even gedaan. Omdat er iemand half in mijn beeld kwam staan, switch ik in de video van de rechter naar de linker schietpositie:

Wat mij vooral opvalt is dat de cakes prachtig synchroon blijven lopen.
Ze tegelijk laten starten is met elektronika niet zo'n probleem, maar de brandtijd van de cakes met hetzelfde effect is bij alle vijf nagenoeg gelijk. Dat zie je niet vaak!
Het zijn maar 6 salvo's, maar toch...
Ideaal voor projectjes, dus.
Ook als je geen elektrisch gereedschap hebt.

Enige wat bij Broekhoff wat mij betreft wel een aandachtspunt is is de geringe variëteit in effecten.
Maar met de kwaliteit zit het wel goed!

Back
Bovenaan