The Fan

Kl0otVi0ol

VWC lid
Artikelnaam: The Fan
Artikelnummer: 826
Importeur: Brave en Wichers
Aantal per verpakking: Volgt
Kartoninhoud 6
Effectomschrijving: 42 schoten
Prijs: 45,00

Laatst bewerkt:
idd een lekkere cake hoor voor die prijs een goede aanrader
mooie mines ,harde crackling, zal wel ingezoomd zijn maar redelijke grote effecten en een lekker tempo

lang moeten wachten op het filmpje maar het was het meer dan waard. ik vind het een topper de zoveelste van Lidu.

Ben toch minder overtuigd al jullie door dit filmpie. :p
Deze zie ik graag even in werkelijkheid, zo op film wekt ie niet direct mijn interesse, vraag mij af hoe goed het goud en blauw uitkomen samen, je ziet nogal weinig goud en het blauw is dan al snel weg. Wel gaaf die mines eronder, crackling volgt wel netjes op, eerst mine, dan de lucht, maar moet wel harde crackling zijn, ben benieuwd.

Ik vind hem gewoon errug lekker! Wat een heerlijk tempo. Vind 45 €uro voor deze geweldenaar meer dan te doen!

ik vind deze beter dan de "one" van de barely legal collectie. deze heeft één rij met schoten minder (6 voor the fan tegen 7 voor the one) maar het scheelt wel 15 euro. ook vind ik deze iets spectaculairder dan the one.

Ik vind hem vrij belabberd gefilmt. Heel erg ingezoomt, en niet alles past daardoor in het beeld. Dan kan ik ook niet goed inschatten hoe groot de boeketten zijn.

Ik vind hem er desondanks erg goed uitzien. De schoten van deze waaier ontploffen in de lucht tenminste wél tegelijk (i.t.t. The One). Ook vind ik de crackling mines erg lekker ogen.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen deze The Fan en Barely Legals "The One" tegen elkaar afwegen. Ze lijken immers ook erg veel op elkaar in effect (maar minder in prijs). Ik zou ze graag allebei live willen zien tijdens een demo, om te kijken wat nou verder het verschil is. Want de films doen vermoeden dat deze cake beter is dan The One.

Is deze cake dan op geen enkele demo voorbij gekomen? Zo aan het filmpje te zien, is dit echt een prachtding van Lidu, maar dat wil ik ook graag horen van iemand die er live bij is geweest.
Anyone?

B&W heeft nooit een demo met alle nieuwe producten, zoals bijvoorbeeld Wolff die heeft. Ik vind dit erg jammer, maar het is zo. Er is dit jaar ook nog niet een demo geweest met Lidu producten, dus het is nog even afwachten.

Ik vind hem er desondanks erg goed uitzien. De schoten van deze waaier ontploffen in de lucht tenminste wél tegelijk (i.t.t. The One). Ook vind ik de crackling mines erg lekker ogen.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen deze The Fan en Barely Legals "The One" tegen elkaar afwegen. Ze lijken immers ook erg veel op elkaar in effect (maar minder in prijs). Ik zou ze graag allebei live willen zien tijdens een demo, om te kijken wat nou verder het verschil is. Want de films doen vermoeden dat deze cake beter is dan The One.

Nou, dat is dan gister gelukt :) The Fan is duidelijk beter! Ik vind dit echt een loeiharde aanrader, die nu direct met stip op mijn lijstje staat! Prachtig tempo, leuke mines, gavarieerde uitwerkingen, constant tempo van he salvo...top!

Hier mijn film van twee stuks The Fan, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Absoluut een prima cakes deze ja, lekker breed, volle lading mines en dan een flink gevulde lucht erna. Ja, prima ding, prijs is goed te noemen, compact met grote uitwerking, zo zien we ze graag. :D

Overigens zeker beter dan The One ja. :)

Vond deze cake ook 1 van de toppers van de demo avond,volle mine's en volle lucht erboven en de tempo die er goed in zat.:)

Back
Bovenaan