The chosen one

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02479
Artikelnaam: The chosen one
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 100
Effectomschrijving: Double gold I-shape box. 100 shots, 4 cakes. Total powder weight 1,9 kg.
Tijdsduur: 71 sec
Stijghoogte: 25 - 30 m
Richtprijs: € 149,50
Voorverkoopprijs: € 89,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Per 2 cakes geschoten heb je een prachtfinale!! Per cake is ie echt doodsaai...hoe mooi en goed uitgewerkt t goud ook is (want dat is het).

Dit is er 1 om in de gaten te houden en vooral voor de prijs van 89,95! Ik heb een zwak voor dit effect, het enige mindere is dat de gehele box maar 1 effect bevat. Maar als deze goed presteert op een winkeliersdemo dan komt deze zeker in de collectie!

Dikke bak, voor een wel heel strakke prijs. Als deze straks echt zo in de straat staat dan is het zeker een topper. Ik heb al een paar keer mensen van Lesli gekieteld en die blijven volhouden dat deze bak toch echt zo geleverd gaat worden. Hierbij nog even mijn filmpje, gemaakt tijdens de Winkeliersdemo 2016:

Erg mooie potten dit! hoop dat zo ook per stuk te koop zijn want het zijn zo te zien gewoon 4x dezelfde zo te zien

Waar is die eerder genoemde prijs geroepen ?
In Drachten kost deze namelijk € 139,95,-

Dat is de zgn. Losse Verkoopprijs en/of Advies Verkoopprijs. Bij meerdere winkels is deze voor nog geen EUR 90,00 te scoren. Ik zal verder geen reclame maken, maaruh... :wink:

Back
Bovenaan