Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zal denk ik wel iets harder knallen als de normale ratelband, maar ik denk dat je voor dat geld beter 100sh matjes kan kopen en dat op elkaar kan leggen.
Danielmi Bedankt voor de foto
Ja inderdaad, ze zien er precies hetzelfde uit als zo'n celebration crackers, en die zijn er ook in 500 schoten, dus ik denk dat ze die matten er gewoon hebben uitgehaald en hier erin hebben gedaam en gezegd: hier heb je een belgische. Eigenlijk geen namaak, maar gewoon bedrogen wordn.
Ik heb ze ook bekeken maar ik vind toch echt wel dat de knallers dikker zijn dan de normale matjes. Leg er eens eentje naast dan zul je het zien. Verder zit het volgens ZENA NL niet zozeer in de knalletjes maar in de snelheid: ze beweren dat de hele mat binnen 7 a 8 seconden weg is....
Wat een waardeloze mat was dit... geen tempo, viel 3x uit.... absoluut geen 12,50?? waard.. de legale 5k rollen van zena waren beter... goed tempo en knallen en goedkoper..
Hierbij mijn filmpje van de nieuwe knalmat The Chain 500 NL. Voor Nederlandse normen een prima mat, met een mooi strak en snel tempo. Maar absoluut qua geweld niet te vergelijken met de Belgische broer!
Zoals ik op het filmpje zie, is dit toch gewoon goed uitgepakt? Zit een aardige snelheid in, zoals een chainthunder. Alleen is dit dan met buskruit. Voor die 12,50 is het wel te doen lijk mij. Je moet ook geen prijzen gaan vergelijken met Belgie, maar matten uit Nederland.
ik vond de mat erg tegenvallen.. maar misschien ook te hoge verwachtingen gehad nadat ik vorig jaar de choeet rol had uitgeprobeerd.
dus deze zal volgend jaar zeker niet terugkomen in mijn collectie.
Klopt helemaal, wat meeste mensen niet weten is dat de oorsprong van flash in scheepswrakken ligt. Nu is dit metaal inmiddels zo een 14 cent per kilo waard. Vroeger werd er echter op toe gelegt door de verkopende partij.
Best een lekker tempo. Jammer dat het bijna niet snippert,(Alleen de verpakking. De ondergrond waar de mat geknald heeft is altijd zwart. Typerend voor legale Nederlandse matten met uitzondering van De Mega Celebration XXL 1076 van GBV en de Corsair Chaingun Celebrations XXL 7516 van WECO.