The Box [Ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1126
Artikelnaam: The Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2,000 gram
Aantal Schoten:
2x 35 schots
1x 42 schots
1x 61 schots

Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 199,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
img_0923_558501.jpg

1126-the-box.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
200 euro voor 4 500 grammers die je zelf niet uit kunt zoeken. tja ik vind het ietwat veel.
WAnt je hebt niet volledige eigen keus. Plus zelf kun je met een klein beetje zoekwerk op internet hier meerdere 500 grammes voor halen.
Klinkt een beetje als golden dragen box? Ik weet het is niet dezelfde, maargoed concept wel?
greetzz

200 euro voor 4 500 grammers die je zelf niet uit kunt zoeken. tja ik vind het ietwat veel.
WAnt je hebt niet volledige eigen keus. Plus zelf kun je met een klein beetje zoekwerk op internet hier meerdere 500 grammes voor halen.
Klinkt een beetje als golden dragen box? Ik weet het is niet dezelfde, maargoed concept wel?
greetzz

Aan de andere kant, wie weet zijn het 4 geweldige cakes die €200 gewoon waard zijn! 50 euro voor een 500 grammer is verder niet absurd duur..
Even afwachten nog. Ben wel benieuwd, vind dat Vuurwerkvisie/totaal erg goede producten heeft, dus wie weet wordt dit een geweldige assortiment.

Los waarschijnlijk interessanter aangezien de cakes veel op elkaar lijken, op de eerste salute cake na dan. De 50 euro per cake die je hierbij gem. betaald vind ik teveel van het goede.

De mooiste "doos" die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.
Hij mag echter wel iets sneller zijn. €200,- vind ik dan weer flink teveel.

kheb filmpje nu gezien.
Ik vind het er erg goed uitzien. volle effecten.
Ik vind het wel mooi.
Ze zijn hun geld redelijk waard, alleen zit ik met een prijs in mijn hoofd voor een 500 grammer en wat ik er voor over heb. Dus dat is persoonlijk.
greetzzzz

Zijn zeker hele mooie blokkies. Ik zou eerder denken aan 140 euro. Dan kom je op 35 euro per cake, dat is goed te doen. Vergeet niet, we zitten met Europa in een recessie en moeten elkaar helpen. :)

Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze box? Door een foutje (ja klinkt gek, maar het is echt zo) is deze besteld en moet ik hem dus ook afsteken. Plan is wel om deze rond een uur of 20:00uur op oudjaarsavond af te steken.

Op de filmpjes zijn de effecten wel heel erg mooi, maar is het een beetje lastig in te schatten of de effecten wel 'aardig' groot zijn en of er een goede burst bij zit? Iemand ervaring. Wat als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de producten als een Wodka Blue, die ik vorig jaar rond 20:0uur afstak voor in de vooravond?

Alvast bedankt voor de reacties!

Heb het 5 minuten nadat ik hem had gekocht hierop gezet. Sorry, kan ik niets aan doen. Komt door die nieuwsbrief natuurlijk. :(

Hmm wilde de Box ook bestellen maar krijg me bestelling niet afgerond. De site lijkt nog niet helemaal te werken... jammer!

Nou, leuk is dat dan. Kom ik in de winkel krijg ik te horen dat vuurwerktotaal deze niet had geleverd omdat deze 'afgekeurd' zou zijn?? Nou ja zeg, dit ding is een oudje en hoeft volgens mij niet nog eens herkeurd te worden. Wilde ze mij iets anders geven t.w.v. 50 euro. Haha, ik ging hier niet mee accoord en heb gezegd dat ik morgen terug zou komen en dat ze mij of deze box leveren of dat ik gewoon t.w.v 199 euro zou gaan uitzoeken en dat ze dit zelf met vuurwerktotaal mogen opknappen.

Back
Bovenaan