The Big Final

Hier stond die ook in de straat en moet zeggen dat ik vooral de eerste helft mooi vind, de laatste cake net wat te slap voor de rest van de box.
Wel mooi afwisseling in shape en effecten.
Wel jammer dat ik net te vroeg was waardoor de eerste salvo's nog net samen vielen met het laatste gedeelte van de Ganafu final wave.

Prima compound :). Zonde dat hij wel veel last heeft van de wind. Is kijken of we hem voor een schappelijk prijsje dit jaar ergens kunnen scoren.

Bedankt! 139 is ook nog wel te doen maar misschien zo vroeg in het jaar nog wat goedkoper te krijgen dan. Wat vond je ervan?
Wij vonden hem heel goed! De rest van de straat ook en goedkeuring van de baas dat we deze weer moeten halen dit jaar ;)
Zal even kijken of deze op film staat en hier delen.

Edit: @Knettermans Video gevonden tussen de rest, kwaliteit van de video is niet geweldig maar geeft wel een goed beeld denk ik:

Laatst bewerkt:
Mooi apperaat inderdaad. Es kijken of we die es ergens kunnen scoren dit jaar in de freak in de buurt.

Ik vind dit toch wel een van de mooiere nieuwkomers van afgelopen jaar. Op het lijstje gezet voor dit jaar en nu maar in de gaten gaan houden of ik hem ergens tegenkom. Aangezien Outlet altijd wel veel Rubro heeft hoop ik hem de 31e al te kunnen scoren maar hij staat in ieder geval nog niet op de site.

Heeft iemand een idee wat deze in de freak gekost heeft afgelopen jaar?
Outlet staat ik nu, €115
Had je wellicht al gezien....

Back
Bovenaan