The 6 Sense [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: CR 5580
Artikelnaam: The 6 Sense
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 96 schots
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:

cr5580-_the_6_sense_-1_-psd.jpg

cr5580-_the_6_sense_-_2_-psd.jpg

Uitwerkingen zijn niet verkeerd, maar door het ééntonige tempo gaat hem het niet worden.
jammer.... dan was dit echt een toppertje geweest.

Ik heb vernomen dat dit eigenlijk gewoon het Six Red pakket is maar ditmaal in de positie dat deze als combinatiebox geschoten kan worden.

89.95 is wel een mooie prijs voor 6 cakes. Ik vind hem alleen zo als box saai eentonig.

Als de cakes idd hetzelfde zijn als de six red, dan zijn het zeker mooie grote boeketten en zal de gemiddelde consument hier zeker geen miskoop aan doen!

Zag deze net in een showroom staan! Ik was zeer verbaasd over de afmetingen van deze box! Het is echt een zeer klein doosje ca. 25x35cm! Kleiner dan de Final Solution, lager dan de Macau!

Wat stelt die CE keuring nog voor eigenlijk als dingen nog een keer gekeurd worden. Stuur die gasten aub naar China naar de fabriek.Kunnen ze direct goed of af keuren. En anders die NB een schop onder hun reet geven. Gaat weer nergens over.

Cake's waren afgekeurd, omdat effecten/restanten te lang branden waardoor er brandende stukjes tot op de grond dwarrelden.

Bron: Rijswijk zelf in vwc chat.

Back
Bovenaan