Erg slecht begin:
- 2011 ziek ingeluid.
- Depressie terug gekeerd.
- Bijna weggestuurd van stage/werk, omdat ik door de depressie niet voldeed aan de hoge verwachting die het bedrijf van mij had.
Vanaf februari door het jaar heen:
- Van een depressie en zwaar ondermaats presteren, naar herstel en erg succesvol het schooljaar én stage beeindigen.
- Bij eindgesprek stage te horen gekregen dat ze bij stage/werk nooit iemand hadden meegemaakt die zo tegenvallend presteerde en uiteindelijk tijdens hele zware werkomstandigheden het beste presteerde van alle stagiairs/werknemers. Dit vond men uiterst opvallend.
- Mijn broer heeft zijn diploma gehaald. Ik ben erg trots op hem

- In de zomer weer heerlijk gewerkt in een arbeidersrol. Geen studiegericht werk gedaan, heerlijk! Leuke bijbaantjes gehad verder. Soms zwaar en slechtbetaald, maar ik heb genoten van locaties en het contact met de mensen waar ik mee gewerkt heb

- D. en D. waren twee super feesten met een hoop bekenden
- Sociale contacten op alle niveaus weer aangehaald. Kwam iemand tegen die ik jaren niet gezien heb en die zei dat ik er weer goed voor de dag kwam.
- Sinds dit jaar weer plezier aan de vuurwerkhobby gekregen, dat is sinds 2007 veel minder aanwezig geweest.
- Heel zooitje demo's gedaan met bekende koppies natuurlijk.
- En studiewerkzaamheden lopen als een trein. Erg zwaar momenteel, maar het gaat goed!
- En nu het afsluitende punt: het plezier in VWC is teruggekomen, ik ga nog even wat studiezaken afronden en dan genieten van mijn vakantie.
Kortom: een jaar met twee gezichten. Momenten dat ik er door heen zat, maar goed herstel en weer optimaal functioneren. Het was ondanks alle stress een mooi jaar.