Terugblik op het afgelopen jaar

Laat ik het erop houden dat het geen spannend jaar was en ik hoop dat 2012 mijn jaar word.

Gelukkig geen dramatische dingen meegemaakt dit jaar. Dat was in 2010 wel anders, dus een rustig jaar is ook wel eens fijn.

Zonder herkansingen of onvoldoendes mijn propedeuse gehaald, dus met een goed gevoel het tweede studiejaar in gegaan. Wat wel opviel is dat de werkdruk meteen een versnelling hoger ging, wat een drukte zeg. Zal deze vakantie nog veel aan school moeten werken. Maar goed, we doen het allemaal voor het o zo waardevolle papiertje.

Mijn lieve Mazda 323'tje heeft het helaas begeven (de manier waarop laten we maar even voor wat het is) deze zomer... Jammer want het was een fijne auto. De kosten voor reparatie waren zo hoog dat het eigenlijk de moeite niet meer was. Gelukkig een andere auto overgekocht van mijn ouders, dus ik ben weer mobiel.

Voor de rest gewoon een leuk jaar zonder al te veel tegenslagen :)

Hoe was mijn jaar... Goed en minder goed. Ik heb opnieuw moeten leren lopen na een operatie aan SCFE (Ik hoor je denken... SCFE, wat is dat?) dus dat was zeker niet leuk, maar nu gaat alles redelijk goed dus klagen mag ik niet. Verder heb ik dit jaar de magische leeftijd van 16 bereikt, ja ja. :D Ik ben nu sinds November bezig met mijn auto rijbewijs (mag tegenwoordig vanaf je 16e) en dat gaat erg goed tot nu toe. Verder zijn er niet veel extreme dingen gebeurt dit jaar, dus tot zo ver alweer mijn 2011.

EDIT: Ik wil overigens iedereen bedanken hier op het forum voor alle informatie, filmpjes, plaatjes enz enz dit jaar, heb er veel aan gehad!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan