Terugblik op het afgelopen jaar

ylke

VWC lid
We nemen ons altijd voor om het nieuwe jaar weer fantastisch te beginnen, maar als het jaar voorbij is denk ik wel eens terug hoe het afgelopen jaar is verlopen. wat had ik beter kunnen doen en wat zal ik zeker niet meer doen.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe was jullie afgelopen jaar en wat hoop je in het nieuwe jaar niet meer mee te maken wat je in het afgelopen jaar heb meegemaakt.

Leuk / intresant topic Marco

Het was een mooi jaar, maar ook wat mindere dingen.

Enkele minpunten.
-Zeer slecht en vervelend oud en nieuw gehad.
-Hartinfarct van me kale buddy :-(
-Wat probleempjes thuis :-(
-Weer een jaar zonder rijbewijs, terwijl ik wel een beetje me zinne erop had gezet

+ Yes eindelijk op me zelf wonen
+ Mooie dingen gedaan m.b.t vuurwerk
+ Zeer leuke / mooie vacantie gehad
+ werk gaat lekker

Al met al aardig wat nieuwe ervaringen opgedaan dit jaar, dit waar je alleen maar van kan leren :-)

Erg slecht begin:
- 2011 ziek ingeluid.
- Depressie terug gekeerd.
- Bijna weggestuurd van stage/werk, omdat ik door de depressie niet voldeed aan de hoge verwachting die het bedrijf van mij had.

Vanaf februari door het jaar heen:
- Van een depressie en zwaar ondermaats presteren, naar herstel en erg succesvol het schooljaar én stage beeindigen.
- Bij eindgesprek stage te horen gekregen dat ze bij stage/werk nooit iemand hadden meegemaakt die zo tegenvallend presteerde en uiteindelijk tijdens hele zware werkomstandigheden het beste presteerde van alle stagiairs/werknemers. Dit vond men uiterst opvallend.

- Mijn broer heeft zijn diploma gehaald. Ik ben erg trots op hem :)
- In de zomer weer heerlijk gewerkt in een arbeidersrol. Geen studiegericht werk gedaan, heerlijk! Leuke bijbaantjes gehad verder. Soms zwaar en slechtbetaald, maar ik heb genoten van locaties en het contact met de mensen waar ik mee gewerkt heb :)
- D. en D. waren twee super feesten met een hoop bekenden :)

- Sociale contacten op alle niveaus weer aangehaald. Kwam iemand tegen die ik jaren niet gezien heb en die zei dat ik er weer goed voor de dag kwam.
- Sinds dit jaar weer plezier aan de vuurwerkhobby gekregen, dat is sinds 2007 veel minder aanwezig geweest.
- Heel zooitje demo's gedaan met bekende koppies natuurlijk.
- En studiewerkzaamheden lopen als een trein. Erg zwaar momenteel, maar het gaat goed!

- En nu het afsluitende punt: het plezier in VWC is teruggekomen, ik ga nog even wat studiezaken afronden en dan genieten van mijn vakantie.

Kortom: een jaar met twee gezichten. Momenten dat ik er door heen zat, maar goed herstel en weer optimaal functioneren. Het was ondanks alle stress een mooi jaar.

:bye:

Ik denk dat iedereen wel weet wat ik dit jaar heb mee gemaakt en wat ik liever nooit meer mee maak, het enige waar ik naar uit kijk is rust in mijn hoofd en alle gezondheid voor mijn vrouw en kids en alle mensen die mij dierbaar zijn.

Ik denk dat iedereen wel weet wat ik dit jaar heb mee gemaakt en wat ik liever nooit meer mee maak, het enige waar ik naar uit kijk is rust in mijn hoofd en alle gezondheid voor mijn vrouw en kids en alle mensen die mij dierbaar zijn.

Dat is allemaal de schuld van die kudclub van je. Daar krijg ik ook last van mijn hart van ja. G*dd*, rot op!

Nee man, ik denk dat jij heel blij mag zijn dat je aan je herstel kan werken. Ik begrijp heel goed dat je het leven na zoiets extra bent gaan waarderen.

Als ik al die verhalen zo lees en nu zie hoe het er voor staat bij je, dan voel ik mij daar gelukkiger door. Gewoon met iemand kunnen praten bij een showtje, terwijl dat persoon er bijna niet meer was. Dit zijn de dingen die het leven waard maken om te leven.

Jij kan het ook altijd zo lekker subtiel omschrijven he danny :wink:

Maar thnx gozer, jij bent okay en nogmaals thnx voor je woorden !!!

Tja afgelopen jaar.... Eigenlijk was dit voor mij persoonlijk wel een goed jaar hoor.
Voornamelijk leuke dingen beleefd, goede vakantie gehad en na de vakantie besloten om samen een huisje te kopen (we wonen nu samen in een huurhuis).
Ook is dit nog gelukt ook en krijgen we komend jaar de sleutel van ons nieuwe stulpje!
Hopelijk wordt komend jaar nog beter dus! :D

Ook ik heb een redelijk goed jaar gehad. Natuurlijk er is altijd voor- en tegenspoed. Maar de positieve dingen neem ik mee en de negatieve dingen leer ik van.

Zo is mijn oma dit jaar genezen verklaard van *vervelende ziekte*. Daar word je vrolijk van.

Heb ik geleerd niet te vaak te veel te drinken. Erg goed voor je relatie.

Ben ik in november een onderneming gestart in grafisch ontwerp. Hier ga ik volgend jaar met goede moed mee verder, crisis of niet.

En zo kom je weer een stap verder. Op naar 2012!

2011 is nou niet bepaald een goed jaar voor mij geweest.
Leef vanaf mijn 16e in onzekerheid.
Wat 2012 mij zal brengen?
Geen idee, ik hoop veel goeds!
Nu maar eerst kijken wat morgen mij zal brengen :D.

Goed topic Marco.

Voor mij een bewogen jaar. Veel gebeurd. Veel leuke dingen, veel minder leuke dingen.

- Na 4 jaar geen vriendin meer
+ Na 4 jaar geen vriendin meer...:bye:

- Geen leuke zomervakantie gehad
+ Geweldige visvakantie gehad (en vakantie volgend jaar naar Zweden geboekt)

- Na 1 januari geen werk meer
+ Een jaar lang een geweldige baan gehad.

- Weet nog steeds niet welk vuurwerk ik ga kopen
+ Belgische cakes naar 500 gram, man wat een toffe dingen heb ik tijdens de demonstratie gezien, voor de mensen die er wel aan doen een onwijs waardevolle toevoeging in mijn ogen.

+ Heel veel mooie feesten meegemaakt en goeie planning voor 2012!
+ Jaar wordt mooi afgesloten met een leuk feest hier.

Hier ook geen geweldig jaar voor mij.
In februari is het totaal mis gegaan!
ik raakte in een depressie en werd (tijdenlijk) opgenomen..
Door deze depressie kwam me ziekte beeld (die ik al heel me leven mee draag) terug na boven.

Nu ben ik dus nog steeds hard aan het werk voor herstel.
Helaas zit ik door die depressie nogsteeds in de ziekte wet.
Tsja ut geeft rust, maar ik als ADHD-er beweeg liever:wink:

rond de zomer kreeg ik weer een flinke terug val.
Vandaar dat ik hier me afschijd aan kondigde.
(al die warme reacties hebben me toen wel echt goed gedaan)

Maar gelukkig zijn er ook posetieve dingen gebuurd.
want in september zijn mijn vriendin en ik na 6.5 jaar relatie eindenlijk samen gaan wonen!
Van af die tijd is het ook een stuk beter met me gegaan.
(daarom ben ik nu weer vol actief op vwc)

Ik heb nog een lange weg tegaan voor herstel!
Hopenlijk word 2012 een beter jaar voor mij.

Ik wens iedereen iig Voorspoed voor 2012!

Ja elk jaar heeft zijn mooie en minder mooie dingen.

Dit jaar voor het eerst gaan samen wonen met mijn vriendin, dit jaar ook voor het eerst daar kerst en oud&nieuw met vrienden vieren. Echt helemaal super, zo fijn om je eigen ding te hebben.

Iets minder is dat ik dit jaar niet op vakantie ben geweest, omdat ik daar nog niet klaar voor was. Heb namelijk mijn vakantie in 2010 in Azië moeten afbreken door iets vervelends. Dit heeft meer tijd nodig dan ik helaas had verwacht.
Maar dat zal allemaal ook wel goed komen.

Wat gaat 2012 mij brengen? Ik hoop weer heel veel, vooral veel geluk en liefde bij vrienden, familie en natuurlijk mijn vriendin. En wie weet gaan we wel de volgende stap zetten ;)

Ik wens iedereen het beste voor het nieuwe jaar en bedankt natuurlijk voor dit gezellige forum!

Tsja wat zal ik er over zeggen... Afgelopen jaar was voor mij wel redelijk denk ik. Maar ik denk dat iedereen wel weet dat mijn Pa na herstel van ****** opnieuw ****** heeft gekregen dit jaar, en het is niet te genezen... (in de zin van het is maar weer afwachten wanneer het weer terug komt de ellende).

Ik zou niet weten wat ik voor positiefs moet neer zetten hier op dit moment van dit jaar. Ik denk dat het voorderest gewoon een normaal std jaar was... Hopelijk 2012 wat meer leuke dingen :)

een veel bewogen jaar in ieder geval.
ben mezelf gruwelijk tegengekomen, en dingen waar ik in al mijn schoolgaande jaren op stuk liep zijn sinds dit jaar beter te plaatsen.
een zware en moeizame start dit jaar, maar k heb mijn naam waar gemaakt, ik heb overwonnen!
terwijl ik voor drukte in hoofd in behandeling was, ben ik ook het gevecht met mijn eindproject aangegaan. met vallen en opstaan heb ik de eindstreep gehaald en het resultaat was goed, de beloning was mijn diploma en een vast contract.

ik heb dit jaar ook mijn speld van verdienste binnengesleept. 10 jaar vrijwilliger.
na de vakantie werd het iets rustiger vaarwater, nog een keer van afdeling gewisseld en daar zit ik nu goed.

ik ben het kleine beetje vet aan mijn lijf kwijt omdat de auto kapot is gegaan en ik dagelijks 35km mocht fietsen, dat had niet zo per se van mij gehoeven.

ook ben ik dit jaar verwent met het krijgen van 2 aquariums, eentje zoet en eentje zout. zout is nieuw voor mij, dus weer een interessante uitdaging.

en ten slotte, dit jaar hebben mijn vriendin en ik ook besloten dat we maar eens moeten gaan samen wonen. de intrekdatum is wel gepland voor volgend jaar, maar wel begin volgend jaar (dus ook al bijna).

nu nog een gezellige kerst en oud en nieuw tegemoet en dit jaar kan ik ondanks een emotioneel minder prettig begin, met tevredenheid afsluiten.

2011 is voor mij ook een jaar met 2 kanten geweest,

- Het jaar begon goed, leuke wintersportvakantie gehad.
- supriseparty voor me 18e verjaardag gehad met alle mensen die ik liefheb,
- me rijbewijs gehaald.
- me examens gehaald, en hoop spoedig mogelijk vast aangenomen te worden bij me huidige stageadres.
- al meer als 2 jaar een vriendin.

De minder leuke punten tja, dat waren er niet zo heel veel, ik heb er 1 meegemaakt die was al erg genoeg. Een maandje geleden kreeg ik te horen dat een goede maat om het leven is gekomen bij een eenzijdig auto ongeluk, een klap in het gezicht voor mij, en de mensen om me heen, 20 jaar oud in de bloei van zijn leven. Dat geeft dit jaar toch een smet op de feestdagen, daar komt ieder jaar bij dat mijn opa en oma allebij rond kerst zijn overleden. De een op de 21e en de ander de 24.

Dus genoeg mooie gebeurtenissen, maar 1 erg genoeg gebeurde gebeurtenis.

een veel bewogen jaar in ieder geval.
ben mezelf gruwelijk tegengekomen, en dingen waar ik in al mijn schoolgaande jaren op stuk liep zijn sinds dit jaar beter te plaatsen.
een zware en moeizame start dit jaar, maar k heb mijn naam waar gemaakt, ik heb overwonnen!
terwijl ik voor drukte in hoofd in behandeling was, ben ik ook het gevecht met mijn eindproject aangegaan. met vallen en opstaan heb ik de eindstreep gehaald en het resultaat was goed, de beloning was mijn diploma en een vast contract.

ik heb dit jaar ook mijn speld van verdienste binnengesleept. 10 jaar vrijwilliger.
na de vakantie werd het iets rustiger vaarwater, nog een keer van afdeling gewisseld en daar zit ik nu goed.

ik ben het kleine beetje vet aan mijn lijf kwijt omdat de auto kapot is gegaan en ik dagelijks 35km mocht fietsen, dat had niet zo per se van mij gehoeven.

ook ben ik dit jaar verwent met het krijgen van 2 aquariums, eentje zoet en eentje zout. zout is nieuw voor mij, dus weer een interessante uitdaging.

en ten slotte, dit jaar hebben mijn vriendin en ik ook besloten dat we maar eens moeten gaan samen wonen. de intrekdatum is wel gepland voor volgend jaar, maar wel begin volgend jaar (dus ook al bijna).

nu nog een gezellige kerst en oud en nieuw tegemoet en dit jaar kan ik ondanks een emotioneel minder prettig begin, met tevredenheid afsluiten.

HaHA en gelukkig heb ik in mijn barre tijd en Vincmeister in zijn barre tijd veel steun aan elkaar gehad!
mijn vrouw is nu ook bevriend met Vincmeister zijn vrouw.
Mooi tog!
Moet je kijken wat VWC allemaal te weeg kan brengen!:wink:

tja als ik terug moet kijken heb ik eigenlijk geen slecht jaar gehad .
ik ben dit jaar weer een stukje gegroeid in mijn werk ,en ik wil dat komend jaar ook weer verder door zetten .
verder ben ik dit jaar ook begonnen aan een cursus .
maar helaas lopen er een aantal dingen niet , en daar moet volgend jaar wel hard aan worden gewerkt .
wat ik dit jaar ook wil is meer tijd vrij maken om mijn vrienden kring op te bouwen . :)

Dit was voor mij een extreem jaar. Vele dieptepunten en hoogtepunten.

Eerst dieptepunten:
- Een idioot probeerde me te wurgen. Ternauwernood losgekomen en blij dat ik nog leef.
- Mijn oom van 40 jaar waar ik veel mee omging, plotseling overleden. Zeer treurig omdat hij pas getrouwd was en een kind van 4 jaar had.
- Weinig vakantie gehad dit jaar, veel moeten werken.
- Weinig vrienden nog steeds en nog geen vriendin.
- Collega's op het werk die mij bedreigden.

Nu de hoogtepunten:
- Geslaagd voor opleiding op het HBO.
- Kampioenschap van mijn geliefde club Ajax.
- Het hevig onweer op 10 september 2011.
- Veel vuurwerk voor komend Oud en Nieuw.
- Dit jaar niet ziek geweest.
- Geen schulden.

Back
Bovenaan