Terminator [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 694
Artikelnaam: Terminator
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 285 gram
Aantal Schoten: 4x 19 schots
Effectomschrijving: "Cake 1: Zilveren glittering mine naar brocade crown naar rood/zilveren glittering en zilveren glittering mine naar brocade crown naar groen/zilveren glittering
Cake 2: Zilveren glittering mine naar wave willow met rode sterren en zilveren glittering, zilveren glittering mine naar wave willow met groene sterren en zilveren glittering
Cake 3: Crackling mine naar rode wave met crackling effect en crackling mine naar groene wave met crackling effect
Cake 4: Blauwe mine naat titanium gouden palm met paarse sterren, blauwe mine naar titanium gouden palm met groene sterren en blauwe mine naar titanium gouden palm met crackling sterren

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €89,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

attachment.php

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken ze niet... Lijkt wel op zo'n gevelpaal bij de kapper vroeger (die ken ik dan weer wel...).

Deze cakes zijn voor 19 shots cakes wel erg snel, mij te snel in ieder geval. De effecten zijn wel mooi op zich en de blinker mines zijn erg fel. Lijkt wel aardig opgefokt op het filmpje, dus de demo maar weer afwachten (met reuzenrad op de achtergrond weer dit keer?). Ik ga wel voor een ander 19 shots assortiment!

Ik heb deze al voorbij zien komen voor 65 euro.
Dat is ongeveer 16 euro per pot. Voordat bedrag ga ik ze wel halen.
Zeker de laatste pot bevalt mij wel.

Edwin

Gratis ontvangen bij bestelling van een Hardstyle Box en een Hardbase voor in totaal 189,90 euro. Helemaal niet slecht wanneer je bedenkt dat er normaal geen gratis vuurwerk op gegeven wordt en het van een totaal andere merk is. Mij hoor je iig niet klagen. :)

Waar heb je besteld..
Gratis ontvangen bij bestelling van een Hardstyle Box en een Hardbase voor in totaal 189,90 euro. Helemaal niet slecht wanneer je bedenkt dat er normaal geen gratis vuurwerk op gegeven wordt en het van een totaal andere merk is. Mij hoor je iig niet klagen. :)

Back
Bovenaan