Ter Aar - Ruim 30 kilo illegaal vuurwerk inbeslaggenomen

Gygabyte

VWC lid
Ter Aar, 22-12-2009 • De politie heeft maandag 21 december ruim 30 kilo illegaal vuurwerk in een loods bij een woning aangetroffen en inbeslaggenomen.

De politie heeft zaterdag 19 december via Meld Misdaad Anoniem een melding binnen gekregen waarna maandag in de woning en de loods werd gezocht. Het illegale vuurwerk betrof onder meer diverse soorten crackers, vlinders, strijkers, ratelbanden en vuurpijlen. Het vuurwerk zal worden vernietigd.

http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/091222vuurwerkteraar.asp

iemand verlinken voor 30 kilo. het wordt wel steeds triester hoor!

Ik had ze begin februari al aan de deur staan voor 10,5KG consumentenvuurwerk. Gaat bij hun gewoon om de melding die is gemaakt en gaan ze even langs om te kijken of er vuurwerk ligt. Ik kon gewoon eerlijk toegeven dat ik wat had liggen, wist alleen niet dat het 0,5KG te zwaar woog maar daar maakte ze geen punt van.

Ik had ze begin februari al aan de deur staan voor 10,5KG consumentenvuurwerk. Gaat bij hun gewoon om de melding die is gemaakt en gaan ze even langs om te kijken of er vuurwerk ligt. Ik kon gewoon eerlijk toegeven dat ik wat had liggen, wist alleen niet dat het 0,5KG te zwaar woog maar daar maakte ze geen punt van.

hé? iemand heeft de nsb lijn gebeld omdat jij consumenten vuurwerk had liggen?
had je dan iets gestookt ofzo? echt raar vind ik het.

Back
Bovenaan