Tempest

Helaas, het was 'm weer niet vandaag bij de demo van Kaboom in Moordrecht. Wederom maar 1 van de 4 cakes gezien en het enigste positieve zijn de kleuren. Verder verdient deze compound absoluut niet de stempel 'exclusief'.

Overigens geen idee welke variant er geschoten is? De doos die naast de Tempest lag die in September bij de Evo demo is geschoten, een productieversie of...?

Deze sla ik dus over, zeer jammer voor de betaalbaarste box van de "exclusieve" lijn, wordt er gewoon niet warm van.

Ik heb hem gefilmd in Moordrecht vanavond. Helaas was het een weigeraar :sad: Alleen de eerste cake ging af, erg jammer.

Wat ik gezien heb: zeer mooie kleuren, met lang brandende sterren. Deze fel brandende, helder gekleurde sterren creëerden een heel groot effect. Helaas vond ik het goud juist redelijk schraal, met een klein boeket. Dit was geen Ferrari, maar alleen de motorkap van een Volvo.

Net zo slecht als bij de demo eerder dit jaar van evo zelf.. lijkt me toch dat iets behoorlijk mis is gegaan tijdens het productie proces in china . Erg jammer

Net zo slecht als bij de demo eerder dit jaar van evo zelf.. lijkt me toch dat iets behoorlijk mis is gegaan tijdens het productie proces in china . Erg jammer

Ik heb beide demo's live gezien en ik zie zelf geen stijgende lijn helaas.
Nogmaals, het is geen flop, maar het voldoet ook niet aan de hoge verwachtingen op basis van de wijze waarop deze lijn de wereld in is geslingerd door Evo zelf.

Totdat er beeldmateriaal komt dat deze box beter presteert op een winkeliers demo gaat deze van de lijst af voor volgend jaar.

@ Vuurwerkduiven de Otello presteerde erg goed vanavond bij Orthen

Toch erg jammer dan na al die marketing die ze erop los hebben gelaten. T leek heel wat die lijn maar goed hopen dat ze straks in de straat prima presteren...Evo staat wel voor kwaliteit!

Oei... dat is balen zeg, niet alleen voor ons, maar Evo zal er zelf ook wel flink van balen.
Voor 60 euro gaat deze nog wel mee voor in de avond vanwege de mooie heldere sterren, maar niet meer dan dat.

Toch vraag ik mij dan af waar deze productie is gebleven... >>>

Voor de twijfelaars onder ons.

Filmpje betreft geen sample maar productie!!!

Bekijk bijlage 46968

gr
Evolution Fireworks

Valt mij trouwens op dat dit effect in het 8ste salvo van de 'Otello' het ook niet al te best doet. Hopelijk volgend jaar voor de herkansing want de combinatie is wel echt mooi. Doet mij denken aan de Yggdrasil van Funke die weer echt top is.

Zelf nog een tijd getwijfeld tussen deze en de Evo Bomber. Uiteindelijk op zeker gespeeld en voor die laatste gekozen. Vooral de spreiding van het goud is inderdaad helaas een stuk minder dan in het China filmpje.

Valt mij trouwens op dat dit effect in het 8ste salvo van de 'Otello' het ook niet al te best doet. Hopelijk volgend jaar voor de herkansing want de combinatie is wel echt mooi. Doet mij denken aan de Yggdrasil van Funke die weer echt top is.

Dat viel mij inderdaad ook al op en dat zegt genoeg over het effect zelf, dat lijkt gewoon niet gelukt als het in meerdere (verschillende) boxen zo is.

Misschien is dit artikel an sich ook wel een teaser. We hebben na 2 demo's immers alleen nog maar de 1e cake gezien. Wie weet maken cake 2 t/m 4 alles goed. :angel:

Beetje flauwe humor mag wel toch?

Zou het weigeren niet gewoon met het doorlontwerk te maken kunnen hebben? Ze stoppen op beide filmpjes precies na de eerste cake(20 schoten). Misschien dat Marchel hier zelf wat verduidelijking op kan geven? Ik heb em zelf wel besteld en zal in ieder geval de verbinding nakijken. Zal zonde zijn als die stopt na 1 cake in mijn projectje.

Zou het weigeren niet gewoon met het doorlontwerk te maken kunnen hebben? Ze stoppen op beide filmpjes precies na de eerste cake(20 schoten). Misschien dat Marchel hier zelf wat verduidelijking op kan geven? Ik heb em zelf wel besteld en zal in ieder geval de verbinding nakijken. Zal zonde zijn als die stopt na 1 cake in mijn projectje.
Uhm het is compound dus in china al doorgelont

Denk dat Evo hier ook van baalt, ze staan voor kwaliteit en dat zie je terug. Ik twijfelde om deze nog erbij te nemen, nu de Otello prima was bij Orthen. Hoop dat degene die hem besteld hebben alsnog kunnen genieten!

Net gefilmd in Hardenberg bij Plaggemarsch.
Er is genoeg over gezegd en de beelden spreken voor zich denk ik.

Back
Bovenaan