Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hype lijkt wel weer voorbij rond de nieuwe EVO producten.
deze is 20 gram per shot
Bekijk bijlage 49223
volgens gilbert zou deze nieuwe lijn in veel winkels moeten komen maar zie ze amper ???
Filmpje 2 heb ik ontvangen van gilbert (Evolution Fireworks) dit filmpje is een echte productie box!
Ik heb mij bij laten praten door Gilbert over de demo, en hij vertelde dat ze een paar containers al binnen hebben maar dat de tempest nog niet binnen was. Daarvan hebben ze een sample ontvangen on op de demo te schieten, deze was zodanig slecht dat hij om opheldering heeft gevraagd in China. Standaard riedeltje : vocht problemen en simpelweg een sample. De containers met de tempest komen over een paar weken binnen. Deze worden opgeslagen in Duitsland. Wanneer dit artikel goed opgedroogd is. Gaat naar verluid Pyro Toro (YouTube) en vuurwerkcrew MJB (YouTube Chanel) er naar toe om de tempest opnieuw te schieten en een goed productie filmpje aan jullie voor te schotelen. Dit geldt ook voor de Otello & memorial shot & Colorstorm die ook niet dusdanig top waren op de demo omdat ze of vochtig waren of ze niet volledig afgingen.
Nog nieuws...?![]()
Heb de bestellingen al gedaan en heb hem door de eerdere beelden laten staan. Hij is te duur om de gok te nemen
Volledig eens, ook wel vreemd dat deze met '25gr' per schot veel minder presteerde dat de Otello met 100sh totaal. Zou zeggen schrap die 25gr per schot en voeg er lekker 20sh totaal aan toe. 100 i.p.v. 80sh. Ben daarom wel benieuwd of die de Otello zou overtreffen. Het zou toch wel moeten eigenlijk...