Telegraaf Poll invullen

Ik ben er al lang en breed mee gestopt. Die polls blijven maar komen en gaan, we doen elkaar massaal invullen, en er wordt vervolgens niets teruggekoppeld.

het feit dat ze een poll houden zegt al genoeg over gebrek aan draagvlak, laat het zoals het is. Vooralsnog is elke aanpassing (en dat geldt voor heel veel) een verzuring op de maatschappij gebleken

59% voor een verbod, 33% tegen.

Het hoogstaande journalistieke stuk eindigd met; en een 3e is voor het afsteken van rotjes en vuurpijlen... De schrijver is goed op de hoogte dus...

“Ik ben voorstander van mooi siervuurwerk, maar op straat blijft het daar niet bij. We zitten in november en we worden nu al ieder weekend opgeschrikt door harde knallen. Verbied geluidsoverlast door al die ’bommen’.” - aldus een goed geïnformeerde telegraaflezer. 🤷🏼‍♂️

Riooljournalistiek, zoals met alles wat in ‘hun’ koppie zit douwt de politiek je door de strot en de media staat echt niet aan de kant van het volk hoor. 1 Europa, migratie, belastingen, pandemie, en alles zogenaamd met draagvlak van de algemene opinie.
En zodra je tegengas geeft ben je wappie, extreem of recalcitrant.
Tijd voor tegeltjeswijsheid: leven en laten leven.
Wellicht is een vuurwerkvakantie de nieuwe trend? Ben benieuwd of het voor Ruud dan nog gunstig uitpakt 😂

“Ik ben voorstander van mooi siervuurwerk, maar op straat blijft het daar niet bij. We zitten in november en we worden nu al ieder weekend opgeschrikt door harde knallen. Verbied geluidsoverlast door al die ’bommen’.” - aldus een goed geïnformeerde telegraaflezer. 🤷🏼‍♂️

Verassing, dat is al verboden. Heeft totaal geen zin om een sierverbod er doorheen te duwen

Back
Bovenaan