Tel tot twintig voor de modjes het zien [Spel]

Hahaha yeeHeeess 🤣🤣🤣heerlijk.. laat mij gewoon ff zeiken op dit topic 1 keer in de zoveel maanden..hier thuis zou dat gevolgen hebben,vandaar.maar zie wel voor het eerst leuke berichten hier,dankzij mij😝nou weer snel verder met elkaar leren tellen kleuters!😇en dingodile, een reactie op deze zeikstraal is niet verplicht heh,of een discussie.. het mag wel,altijd leuk om mee te lezen voor de burgers.

Fijn weekend allemaal!
Jouw reactie was ook niet nodig vriend <3 Zeventien
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan