Tegen het vuurwerk verbod

dahustla

VWC lid
Na alle heisa van de afgelopen tijd merkte ik op dat er helemaal geen pagina is op facebook die tegen het vuurwerkverbod is.

Nu wil ik iedereen graag uitnodigen om deze pagina te Liken.

http://www.facebook.com/vuurwerkverbod

Tevens zoek ik goede schrijvers die samen met mij deze pagina willen beheren!

Grtz

Geliked , gelieve geen dingen te delen en liken van "teen swag" etc. dat gaat je mensen kosten.

Groenlinks bleh, heeft ook een Facebook account en arno'tje ook.
Als je die twee nou gewoon vaker doet linken in je berichten.

Of dat je een bericht naar Arno en Groenlinks stuurt, als meerdere mensen dit zien. En dit gaan liken gaat het misschien heel Nederland door.

Voorbeeld van gister: Iemand stuurde naar van der Vaart: "Hee, heb jij toevallig Silvies nummer?" Deze werd door mensen geliked en hoe meer mensen het liken hoe meer mensen het te zien krijgen. Als je iets liked zien ook je vrienden dat jij dat liked. En wie weet gebeurd dat nu wel ook als je iets naar slinks stuurt!

Ik ben geen hele goede schrijver, dus je kan beter iemand anders kiezen. Kies wel iemand die een beetje verstand heeft van politiek en wat Groenlinks wilt, en die goede punten en feiten kan zeggen.
Kijk maar hoe ver die Arno in de media komt met zijn ***verhalen, je moet je mond bij je hebben!

Ik ken wel iemand wat goed kan typen, en goede standpunten heeft! Jupilerfreak waar blijf je!!!

Nogmaals succes en ik zal de pagina liken! :D

Laatst bewerkt:
@tristen.. Bedankt voor je steun!

Ik zoek idd iemand die goed kan schrijven en deze pagina wil ondersteunen. Ik ben zelf ook een redelijke schrijver, maar niet politiek gericht!

Hem heb ook geliked, pas inderdaad wel op. Alles kan in het nadeel zijn van liefhebbers, zeker bij GL. Succes, mocht je hulp nodig hebben kan je altijd een pm sturen!

Vandaag contact opgenomen met alle andere politieke partijen. Ben benieuwd wat hun standpunt is tegenover het verbod!

Back
Bovenaan