Team AKH Fireworks presents... Videotopic!

3'' Crescom shells: Green Peony, Orange Special Flashing, Army Red with Whistling:

3 inch Crescom shells: Grass Green Peony + Brocade Red + 2x Orange Special Flashing:

4x 3 inch Crescom Shell: Brocade Red + 3x Orange Special Flashing:

Crescom shells 2x 3 inch Orange Special Flashing + Green Coconut Tree:

Crescom shells: Sea Blue Peony + Army Red with Whistling + Brocade Crown + Orange Special Flashing:

Crescom shells: 2x Orange Special Flashing + Army Red with Whistling + Brocade Crown:

Ingezonden door iemand anders!

Abboneer voor nog meer fantastische videos!
http://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

5x Fuji W-Shape - Hardix Vuurwerk - Titanium Collection:

25sh Fluted to Salute:

Colourful King Cracker B505 - Hong Deng Long - Original Fireworks:

Abboneer voor nog veel meer!

Mooie video's hoor! Zou wel leuk zijn als je het middelste filmpje van je laatste post even op openbaar zet? :D

Ja het is weer januari, alles is voorbij en het gewone leven gaat weer beginnen! Maar we hebben genoeg beeldmateriaal om terug te denken aan deze fantastische dag en nacht! Er werd zoveel afgestoken dat ik maar een aantal dingen gefilmd heb. Maar zoals ik zei, alsnog genoeg beeldmateriaal want we hebben flink uitgepakt met Team AKH Fireworks en STZ!

Helaas regende het 's nachts om 00:00 uur dus ook. Dus soms wordt er even over de lens gewreven. Of ik ben af en toe vergeten door de spanning de lens open te doen, maar het mag de pret niet drukken!

We hebben ons hartstikke vermaakt met Team AKH Fireworks en STZ we zien ons!

Het eerste filmpje van het jaar is een Golden Power - Royal Fireworks (Ano's Heaven Four) volgorde A-B-C-D:

En nog maar een filmpje van een leuk project.

Vanavond eens even tijd maken om wat leuke foto's te plaatsen van de dag der dagen en de ophaaldag.

Producten die je voorbij ziet komen:
JW31 - Jorge
2x Dutch Thunder - Hardix
3x Blazing devils _ Wolff
1x Shaft - Wolff
1x Splitonium - Lesli
2x Freezing Steel - Royal
1x New Moon - Royal
1x De Nachtpracht - Rubro
1x Betelgeuze A+G - Zena
3x Shogun Warrior - Wolff
2x Alcatraz - Wolff
3x Fuego - Wolff
3x King Cobra - Lesli (waar er een van open knalde)
1x Cross - MX
6x palm cakes - Zena
2x Hypnotised - Zena
6x White Thunder - Wolff
6x Duro - Wolff

Back
Bovenaan