Te vroeg gepiekt?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Nu we nog maar een paar maandjes te gaan hebben naar oud en nieuw, hoe kijk jij terug naar je ruggegraat van dit jaar?

Heb jij op de goede momenten je blokjes bij elkaar gescharreld bij onze freakzaken en zet je na 1-9 de puntjes op de 'I' of heb je spijt van te vroege aankopen en doe je het volgend jaar toch anders?

Bestel tijdens de freak periode / prijzen zoveel mogelijk! Als er weer leuke acties voorbij komen van de dozen of cakes wat er.op je lijst staan meteen aan schaffen hoe meer hoe beter zeg.ik altijd..

Einde jaar komt er.natuurlijk van alles nog bij maar zien ik dan wel weer

Bestel tijdens de freak periode / prijzen zoveel mogelijk! Als er weer leuke acties voorbij komen van de dozen of cakes wat er.op je lijst staan meteen aan schaffen hoe meer hoe beter zeg.ik altijd..

Einde jaar komt er.natuurlijk van alles nog bij maar zien ik dan wel weer

Precies dit!

vroeg pieken is het beste, zoals je zelf al zegt, daarna vanaf september de puntjes op de i. of die ene box die later kenbaar wordt gemaakt die er moet komen natuurlijk.

• Like
Waarderingen: n4ck
Vroeg pieken, al zorgt dat dit jaar wel voor de nodige onrust. Een deel van mn bestelling is inmiddels al geannuleerd vanwege de onzekerheid omtrent fluit en zo'n 70% is nog onzeker ivb met het kooiengedoe...

Ik denk dat ik dat volgend jaar wel anders ga doen....oohhh wacht🥴

Zelf ben ik vooral erg content met wat ik al heb kunnen bemachtigen voor zeer scherpe prijzen :). Wel begint het altijd te kriebelen wanneer er veel nieuwe producten uitgebracht komen en dat ik mezelf dan onterecht afvraag… shit wellicht ook meer nieuw spul moeten kopen.

Aan de andere kant hebben de top producten zich al bewezen die ik veelal besteld heb en vier ik iedere jaarwisseling alsof het de laatste is en komt die gedachte mijn budget sowieso al niet ten goede.

Rond oktober, november en december koop ik veelal nog bij onze eigen winkel. Met uitzonderingen daargelaten.

Vooral de freak prijzen kopen kan ik wel aanraden. Ik heb vorig jaar alles gekocht in november en dat is echt een verschil met de prijzen die ik nu al heb betaald. Laat staan dat je dit jaar nog prijsverhogingen erbij krijgt.

Nu bestellen is een must tenzij je geluk hebt en op het laatste moment nog gebruik kan maken van actie prijzen.

Vroeg pieken, al zorgt dat dit jaar wel voor de nodige onrust. Een deel van mn bestelling is inmiddels al geannuleerd vanwege de onzekerheid omtrent fluit en zo'n 70% is nog onzeker ivb met het kooiengedoe...

Ik denk dat ik dat volgend jaar wel anders ga doen....oohhh wacht🥴
Jandatis en.blijft.klote, de onzekerheid betreft bepaalde producten wat we.besteld.hebben maar misschien niet geleverd gaan worden....baal er.zelf ook onwijs van hele lijst.gemaakt Series knalle, door en met.elkaar de lucht in rammen maar het is afwachten en geduld hebben wat er van over blijft met die kut kooi gelul etc.

lekker vroeg gepiekt dat het budget bijna er door heen is 😅 nu nog beetje leuke actie's bekijken en nieuwe producten dat word het laaste (denk ik) :bonk:

Back
Bovenaan