Tatoeages van vuurwerk

Ik vroeg me zo af of iemand een tatoeage in de zin van vuurwerk heeft/iemand kent/plaatjes daarvan heeft.

Zit er nl aan te denken om een stuk sissend lont over me schouder te laten lopen. (wil een andere tattoo opvullen)

Ik ben benieuwt hoeveel mensen dit hebben, ik denk niet veel ... :bye:

Er is iemand van FPM die zijn hele rug in Fallas style heeft laten tatoeren ziet er erg gaaf uit. Maar dat topic is verwijderd want kan hem niet vinden.

bij de shop waar ik altijd heen ga zijn ze bezig een ontwerp voor mij temaken ,zodra die klaar is zal ik hem hier posten

grtzz

fireworks-explode-tattoo-l.jpg

fireworksMT1.jpg

tattoo-arm.jpg

3613673218_859a9bb64b.jpg

disney-fireworks-tattoo.jpg

Alle foto's van internet geplukt.
Erg vet om zo'n vuurwerk tattoo te hebben, respectp voor degene die dat doen :D

Leuk... maar vind dat echt zwaaaaarrrrrrrrrr overdreven. Lollig als je een andere passie of hobby ineens ondekt...

Ik ben ook van mening dat je op deze manier toch wel zwaar je lichaam vernielt. Een tatoo is leuk en kan heel mooi zijn, maar dit vind ik gewoon zwaar overdreven.

Dat vind jij RedBaron ...
Ik heb zelf ook tattoos (geen vw), maar niet zo mooi als die van hem. (veel schaduw enz, erg mooi)
En het maakt niet uit als je een andere hobby/passie vind, gaat om de tijd die je heb ervaren.
Ikzelf heb het logo van de wizzard (thunderdome) en ga bijna niet meer naar feesten, maar dat wil niet zeggen dat ik niks meer aan die tattoo heb.
Als ik hem zie denk ik elke keer weer: Vette tijd was dat!
Overdreven vind ik het niet, hij heeft op de opvallende plekken geen tattoo (hoofd, nek, enz) ... Niet dat ik het zou doen hoor dat niet. Ieder ze mening idd. Vr Gr

Ja maar bij jou zit niet heel je rug vol denk ik? :)

Ik ken wel meer mensen met tatoos, waaronder ook hele mooie. Die rug vol getatoeëerd bij Mascleta is gewoon niet mijn smaak.

Nee mijn rug zit niet vol, 1 linker arm, 1 rechter arm, 1 rechter been.
Wil er wel 1 gaan laten zetten, misschien een lont die doorloopt naar me derde been. En dat moet dan de eindbom worden .... :)

Nee mijn rug zit niet vol, 1 linker arm, 1 rechter arm, 1 rechter been.
Wil er wel 1 gaan laten zetten, misschien een lont die doorloopt naar me derde been. En dat moet dan de eindbom worden .... :)

hehe :) die lont ontsteekt de 2 'rookballen'.. :bonk:

edit: ik zou wel vet vinden om ergens een 1.1 logo te zetten..:)

Tatoeages vind ik zelf heel erg mooi, maar ze worden nog mooier als er een goede en mooie betekenis achter zit. Anders vind ik het ook niet nodig.

Dus als vuurwerk echt heel veel voor je betekend,
en de tatoeage is mooi.
Dan vind ik het wel iets hebben.

Zelf zou ik er nooit voor kiezen om vuurwerk te laten tatoeëren. :bye:

whaha thrill zouw je vriendin leuk vinden:P
eindbommetje zuigen:D
zelf heb ik ook tatoos en vind een vuurwerk tatoo wel bij mij passen.
ik zou zelf geen pijl of oid zetten
maar meer een tribal of zo met een link na vuurwerk.
zit zelf te denken aan een tribal in een vorm van een gitaar met daar omheen gedraait een lont die brand! zijn mijn bijde passies(hobbies)
zal wel us uit tekenen en dan posten
mvg 3xh

hahahaha right... dat willen we dan ook wel eens zien dan :D

VWC accepteerd geen poster formaat, tsja dan kan ik het ook niet posten ... :wink:

Nee zonder gein, ik wil iets met het logo van Thunderdome doen.

@3xh --------> Mwuahahha, me vriendin ging stuk toen ze het las.
Ik zei al tegen haar, bij mij heb je iedergeval geen weigeraar!

Beetje lol moet kunnen toch op vwc? :D

Back
Bovenaan