Tarragona 2008

Ik ben d'r ook bij samen met m'n vrouwtje!
Heb er echt enorm zin in. We komen maandagmiddag aan, nog ruim optijd voor de 1e show. Het wordt m'n 1e festival :D
Ook leuk om eens mensen van VWC en FPM te ontmoeten.
Waar zijn jullie trouwens te vinden? Op het parkeerdek? Las dat dat een mooie plek is.

Ik en het vrouwtje zullen ook op de parkeerdek staan mits de wind de goede kant op staat. Herkennen is niet zo moeilijk denk ik hehehe.

@Ger/kruit, de trein stopt echt vlakbij het schietveld. Vanaf Barcelona met Renfe moet het geen probleem zijn en volgens mij is het ook niet duur.

A super :) maar we zullen het wel zien :p hotel ligt op 10 min lopen van schietveld dus das ook top haha :)

Maar zag op hun site dat je 2 treinstatios hebt in tarragona ? weet jijd aart iets van Tony ?

A super :) maar we zullen het wel zien :p hotel ligt op 10 min lopen van schietveld dus das ook top haha :)

Maar zag op hun site dat je 2 treinstatios hebt in tarragona ? weet jijd aart iets van Tony ?

Hmm nee, zou best kunnen hoor. Die je in de link ziet bij de jacht haven die moet je hebben. Daarvandaan is het 5 minuten met de taxi naar jullie hotel.

TIP! In de jachthaven heb je een strook met wat restaurant waar je heerlijk vis tapas kan eten oe oe oe..

http://maps.google.nl/maps?q=tarragona&ie=UTF8&oe=utf-8&client=firefox-a&ll=41.109429,1.248&spn=0.005093,0.009398&t=h&z=17

We komen er vast wel uit das het probleem niet maar je kan beter voorberijd opweg gaan dan onvoorberijd haha Ik heb er zin in en we meeten elkaar daar wel :)

Zo, wij vertrekken dus morgen ochtend naar Tarragona en hebben er ontzettend veel zin in:D

Wij zullen daar dagelijks een dagboek bij gaan houden mits het beloofde internet in het hotel geen kuren vertoont.

Op die manier houden we jullie op de hoogte van wat er allemaal de lucht in gaat daar in het warme Tarragona.

:bye:

Zo eens Vimeo uitgeprobeerd om een video in hd te uploaden.
Hier mijn eigen opname van Astondoa. En dat gekraak wat je af en toe kan horen is de plastic zak die m'n camera tegen regen moest beschermen. Helaas ook af en toe wat druppels op de lens.

http://www.vimeo.com/1368397

Toen waren we nog droog :p
IMG_1212.JPG

IMG_1236.JPG

De andere video's volgen later misschien wel als er interrese voor is.
MjB :bye:

Back
Bovenaan