[Talk of Town] 2D Xperience

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 291
Artikelnaam: 2D Xperience
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: info volgt
Effectomschrijving: 4 cakeboxen en 4 fonteinen geven jou de ultimieme vuurwerk-experience! 8 producten speciaal geselecteerd voor een prachtige Oudejaarsavond.
Tijdsduur: info volgt
Richtprijs: €29,95

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
4 cake's en 4 fonteinen voor 30 euro klinkt als een koopje. Nu nog even meer informatie over de effecten en aantal shots.

Een cake is ook een klein potje waar 9 tails uit komen. En fonteinen zijn in een meterpakket nog goedkoper.
Bij een pakket weet je toch nooit of je kwaliteit koopt. Zelf koop ik liever alles los, zodat ik er zeker van ben dat het vuurwerk aan mijn eisen voldoet.

Klopt heb je helemaal gelijk in, meestal bij lesli krijg je inderdaad als cake een tail potje of een potje waar 'parels' uit komen. Maar we weten nogal weinig van het product af en ik wil het toch wel een kans geven.

Ziet er leuk uit maar ik vertrouw Lesli niet meer zo qua prijs en pakketten misschien een jaartje wachten...............Yay 300ste Post!

Dit pakket heb ik genomen om te proberen en het viel me absoluut niet tegen. Een leuk pakket met 4 fonteinen en 4 cakes.
Alles van goede kwaliteit, één prachtige multicolor fontein.. allemaal leuk spul, aanrader als pakket voor de vooravond:)

Filmpjes komen later in het jaar:)

9831223.9640d84d.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Laatst bewerkt:
Hierbij een aantal filmpjes van het 2D X-perience pakket van Lesli Vuurwerk.
Helaas heb ik niet van alle producten een filmpje.

Filmpjes niet gebruiken zonder toestemming
Credits voor het filmen gaan uit naar Anaconda

Multi Colour Fontein
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Multi Colour Fontein
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wederom een Multi Colour Fontein
+ YouTube Video

Crackling Fontein
+ YouTube Video

15 shots cake
+ YouTube Video

10 shots cake
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Potjes zijn best leuk zo te zien. Heb zelf jaren terug Lesli pakketten gehad en dat waren toen alleen maar tail en comet potjes met wat slappe fonteinen.

Wat betreft de fonteinen denk ik dat een meterpakket hetzelfde effect heeft. Of je moet naar DUitsland rijden en voor Weco gaan. Verder is er prijstechnisch op fonteinvlak niet veel mogelijk in Nederland volgens mij. Het blijft prut. Jammer.

Wel goed van die filmpjes Morris. Zeer goede aanvulling voor het topic.
:bye:

Ik vond de fonteintjes absoluut van betere kwaliteit dan het gemiddelde meterpakket.
Iets wat op de film niet helemaal duidelijk te zien is, maar het gaat hier om ontzettend mooie, heldere multi colour.. dus dat zag er super uit.

Ik vond de fonteintjes absoluut van betere kwaliteit dan het gemiddelde meterpakket.
Iets wat op de film niet helemaal duidelijk te zien is, maar het gaat hier om ontzettend mooie, heldere multi colour.. dus dat zag er super uit.

Ongetwijfeld.
Toch wil ik iets met je delen.
Om aan te tonen dat kleuren nog gaver kunnen zijn in een fontein.

Ik presenteer:

Weco Laser!

+ YouTube Video

Ik had hem dit jaar ook, Heerlijk pakketje,
Trouwens een tip, Aan de onder kant zitten 'flaps' vouw ze uit!,
Ik was bij een cake de flaps vergeten uit te vouwen, Toen viel ie op ,t eind om en raakte hij iemand.

Dat ik dat hierboven heb geschreven -.-
Nog een keertje dat pakket gekregen
ik afsteken.
Bij de cakes ging het zo:
Schot 10 seconden wachten Schot 10 seconden wachten etc...
De fonteinen waren wel goed

Back
Bovenaan