Taiwan - 4th Philippine International Pyromusical Competition 2013

mooi man, die kennuh d'r ook wat van...lekker breed spectakel en aardig op de muziek gestoken.echt vet
was je erbij Torrr???

pff die kunnen er inderdaad wat van,
kga er spontaan van likkebaarden als ik zo'n vreselijk mooie show zie :p

Groter is niet altijd beter natuurlijk,maar heb wel is betere shows gezien inderdaad.
Heeft natuurlijk ook met smaak te maken.

we mochten willen dat we in NL zulke shows van dat formaat te zien krijgen ook al is het in jouw ogen niet super goed. Ik teken daar in ieder geval voor :wink:

Zeker een prachtige show met top materiaal. Als Royal dit overtreft dan val ik van mijn stoel af.

Zet m op, Royal!

Vondt persoonlijk de show van Jubilee beter! Ook mooi spul hadden die!
Halloja, dit is de show van Jubilee. Zij gebruikten net ff wat mooiere shells van Yung Feng als dat Y.F. in hun eigen show schoot. Plus dat de choregraphy in deze show bijna perfect is.

Wat een heerlijke show, veel mooie bommen gezien. Echt een genot om naar te kijken.
Alleen jammer dat de finale een klein beetje doorloopt.
greetzz

Waarom ligt Taiwan ( de Filipijnen bedoel ik eigenlijk ) niet op de plek waar Texel ligt, dat zou voor ons een heuse weelde betekenen :wink:

Ik vind er echt super mooie shows tussen zitten en deze worden echt niet meer overtroffen dat kan ik je op een briefje geven, zo iets maar in het leven roepen ipv de WK in Scheveningen :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan