T753 Mandarin 4000 - Salon Roger

Status
Niet open voor verdere reacties.

3xh

VWC lid
Artikelnaam: Mandarin 4000
Artikelnummer: T753
Te koop bij:Salon roger en Loots vuurwerk.
Importeur: Salon Roger
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud:?
Effectomschrijving: rol/ ratelmat van 4000 schoten
Lengte: Uitgerold 18 Meter
Prijs: € 90,00

Nu 50% korting dus € 45.00

Afbeelding:

4000.jpg

Bron:
https://lootsvuurwerk.nl/index.php?c=3

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er lekker uit man!! Het is trouwens Salon Roger ipv Salon Rogier haha. Binnenkort maar eens naar loots misschien om een pakketje te gaan testen!! Thnx voor het delen.

Dat is wel een interessant product, is deze net als de bekende mandarin matten gewikkeld in folie?
dat zou echt top zijn, dan is hij in alle weers omstandigheden te gebruiken.
En dan nog hopen dat de knal goed is!

Is dit een gekoppelde mat? Ik vind het anders een erg gewaagde prijs voor een mat met maximaal 250gram flash..

Ziet er lekker uit man!! Het is trouwens Salon Roger ipv Salon Rogier haha. Binnenkort maar eens naar loots misschien om een pakketje te gaan testen!! Thnx voor het delen.

Sorry het was een typ foutje .
Helaas kan ik de toppic titel niet aanpassen.
Mischien een modje?

4 x oikwokhun voor te duur? Mag het niet hopen:wink:
Maar Salon Roger kennende is dit ern uitstekende mat.
Heb nog nooi een slechte mat van sr gezien.
Ben benieuwd.

Dat dacht ik al; voor 1 mat is het veel te gortig, maar voor 4 matten zal het wel een aardig geheel worden. Ik ben benieuwd!

We zijn gelukkig niet helemaal naar loots af hoeven te reizen om deze mat te bemachtigen, een tripje naar Maaseik was voldoende. Zag bij een Duitser op zn instagram dat hij bij Salon Roger was geweest en ben er zo achter gekomen dat ze zo ook open zijn maar dat je even moet bellen.

De mandarin 4000 bestaat dus uit 4 x 1000 shots welke je zelf moet verbinden. Per 1000 shots duurt het ong 25 seconden dus totaal ongeveer 100 seconden! Toch weer een heel andere mat, tempo was een stuk hoger dan wat we normaal gewend zijn van bij de salon en das alleen maar prima in onze ogen! :) Snipperen en knallen deed die prima, en we hebben voor jullie videomateriaal gemaakt om ook zelf even te kunnen beoordelen!

Groettekes!

Precies.. Maar helaas hebben we er weinig aan mu we niet overdag mogen stoken.
Een mat in de avond vind ik stukken minder mooi dan overdag.

Ik steek meestal mijn matten rond een uur of 1 af.Het is rond die tijd al een stuk rustiger geworden en dan klinken de matten natuurlijk nog veel harder.

Ik steek meestal mijn matten rond een uur of 1 af.Het is rond die tijd al een stuk rustiger geworden en dan klinken de matten natuurlijk nog veel harder.

Klopt doe ik ook.
Maar mis wel de rode dwarrelende snippers.
Die zie je in het donker niet

Klopt doe ik ook.
Maar mis wel de rode dwarrelende snippers.
Die zie je in het donker niet

Ben ik met je eens vooral de rookontwikkeling is ook mooier overdag.S,avonds zijn de flitsen natuurlijk mooier en als je s,ochtends(s,middags} wakker word zie je pas wat voor een puinhoop je er weer van hebt gemaakt,:D

Iemand die deze mat geschoten heeft met oud en nieuw toevallig? Ben benieuwd of er ook iets kleur bij zat.

Dit zijn dezelfde rotjes als de oi kwok hun. Vertelde de eigenaar ons. Oi kwok hun is alleen iets langzamer, maar wel 2x zo goedkoop!

Voor maar 45 euro bij Harry Loots gekocht.Als je hem door lont is hij 18 meter lang.Gewoon een supermat voor dat geld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan