t,vlinderke

t vlinderke ligt net over de grens in het plaatjes Poppel. Kleine zaak met net zo klein assortiment..

Kan je beter naar baarle..scheelt paar kilometer, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze gezien de hoeveelheid winkeltjes.

:bye:

t vlinderke ligt net over de grens in het plaatjes Poppel. Kleine zaak met net zo klein assortiment..

Kan je beter naar baarle..scheelt paar kilometer, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze gezien de hoeveelheid winkeltjes.

klopt het is leuk om een keer te kijken het is echt voor de toerist om daar een cake'je te halen of een doosje strijkers... verwacht er zeker niet veel van...

Leuke site voor zo'n kleine winkel. Net heel even een blik gegooid in de 'catalogus', ze verkopen er van alles wat zag ik.

jawel hoor, dit zijn die thundercrackers met roze crepe met bruin papier. hier hadden wij ze nog afgelopen jaar. ze worden ook verkocht bij dolfijn

site ziet er goed uit en ze hebben een groot en goed assortiment:D

ik vind het wel een aanradertje

ja maar sommige dingen zijn wel duur

ministrijkers (black spiders) - 1.00
steelhawk pijlen - 15.00
COLOURED BUTTERFLIES - 7.50
TITANIUM NITRAAT THUNDER - 6.00
black bermuda - 7.50
super? windowmaker - 2.50
5000 rol - 6.00 :shocked:
Five thunder - 8.00 per stuk
mortier pijlen - 55.00
wistling mouse - 0.75

hum de rest ben ik vergeten :rolleyes:

edit : weet iemand mischien nog wat prijzen van de producten die ze hebben ? (iedergeval al een aantal van vorig jaar... hierboven /\
||

Laatst bewerkt:
Chainthunder is bij t'vlinderke 25- dus nog niet van prijs gestegen.

Edit: Ik zal vanavond wel eens wat meer prijzen aan een vriend van me vragen.

Laatst bewerkt:
Waar kan ik beter heen gaan naar alpeco of het vlinderke? wand ik hoor hier dat de chainthunder goedkoper is namelijk 25,- en bij alpeco 27,50,-

Edit: Ik zal vanavond wel eens wat meer prijzen aan een vriend van me vragen.

Heb het wel gevraagd alleen hij wist het niet meer of de prijzen zijn al gepost hier. Wel zij die dat het bijna dezelfde prijzen waren en nog geen prijzensteigingen heeft opgemerkt. Dus de prijzen zullen wel gewoon in de buurt of zelfs onder het bedrag van anderen winkels die de producten ook verkopen.

ben er een paar keer geweest in het verleden, het is vooral handig, omdat de politie hem vrijwel links laat liggen

wat voor sype (soort) chinese rollen verkoop deze winkel zijn deze te vergelijken met de kwaliteit van alpeco?

Zijn er nog mensen met een recente ervaring met deze winkel?
Ze hebben een redelijk groot aanbod van wat ik op de website heb gezien.
Prijzen worden niet vermeld.
Slechts 10 minuten van Tilburg vandaan.

over het algemeen ben je in baarle iets goedkoper uit, maar je loopt hier minder risico wouten tegen te komen.

laast is de website lichtelijk veranderd qua opzet http://www.vlinderke.com/

zo is het nu ook mogelijk om je in te schrijven voor een newsletter

Vanaf januari t/m augustus 2009

Kan U voor aankoop van uw vuurwerk, bij ons terecht, na telefonische afspraak.

Vanaf september t/m december 2009 zijn wij weer geopend met winkeltijden die wij hier dan zullen publiceren.

Wilt U persoonlijk contact met ons, dit kan dan via het volgende nummer 003214652114 of email: [email protected].

U kunt bij ons, ondermeer met pinpas betalen.

Jammer dat er maar weinig ervaringen bekend zijn met deze winkel
Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen
Aan het assortiment kan het niet liggen: Bonbridge, Original en nog een andere collectie.
Genoeg keus,aanbod dus

Back
Bovenaan