Sydney Sunrise

Ik herinner mij een video van een kartonnetje Splitting Red van Weco, met een dikke wolk van rode crossette.

Hoe gaaf zou het zijn dat ook met deze crackling time rain cake te doen?! Ik denk dat je echt een geweldig project bouwt, met mooie langhangede gouden crackling. Ideetjes ideetjes...

Iemand deze gehad toevallig? Had hem besteld maar helaas niet geleverd. Keek echt uit naar deze.

Ziet er niet slecht uit op bovenstaande video, hoewel ik hem ook niet zó overtuigend vind dat die erbij moet.. lastig.

Jammer dat deze weer uitloop is blijkbaar, samen met de cairo crackling geïntroduceerd en ik vond het echt een mooi apparaat. Ik schiet hem hier ook als klein projectje met de cairo en net een stukje eruit geknipt.
Hield zich prima staande in de wind. De staarten kunnen wat langer duren, bij de betere cakes zie je die langer doorgaan.

Zie deze wel weer staan op de site van Magnum. Dus of ie uitloop is, geen idee. Maar als ik m kan bestellen dan komt ie er zeker bij.
Doet me heel heel heel erg denken aan de Time Rain Willow Crosette van de Pyroshow lijn.

Niet alledaags effect, ik vind 'm mooi. Doet me terugdenken aan zo'n 15 jaar geleden ongeveer, de Time Rain Willow van Beko vuurwerk. Volgens mijn de Skyline lijn, met van die waanzinnig mooie labels....

Zie deze wel weer staan op de site van Magnum. Dus of ie uitloop is, geen idee. Maar als ik m kan bestellen dan komt ie er zeker bij.
Doet me heel heel heel erg denken aan de Time Rain Willow Crosette van de Pyroshow lijn.
Daar weet ik meer over:

Deze cake zou vorig jaar te laat binnenkomen en werd toen uit het assortiment gehaald. Daarna is het artikel alsnog naar NL gekomen en voor dit jaar weer toegevoegd aan het assortiment. Dus deze is inderdaad geen uitloop meer!

prachtige cake voor mij als crossette liefhebber. Peonies doen me nooit zoveel , maar spinners en crossettes des te meer. Jammer dat er altijd weinig aanbod is van cakes met deze in mijn beleving gave dynamische effecten.

Volgens mij hebben ze ook die vermaledijde mine er niet inzitten. Ik trek de poeplap weer even bij huisman denk ik...:)

Back
Bovenaan