Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 67,50 op te pikken maar ik ga hierin wel met je mee.. Voor mij niet apart genoeg om erbij te nemen.Als nou het hele boxje die fluitende spinners had en(/of) de effecten waren wat bijzonderder... Zo is het net niet; ga geen €90 neerleggen voor een handjevol leuke salvo's en verder 20mm fillers.
Nee idd. Haal ik voor die adviesprijs liever 4x de black ice van de lidl, die heeft ook dit soort fluitersAls nou het hele boxje die fluitende spinners had en(/of) de effecten waren wat bijzonderder... Zo is het net niet; ga geen €90 neerleggen voor een handjevol leuke salvo's en verder 20mm fillers.
Hoezo?Op basis van de nieuwe regelgeving zou deze dus afgekeurd worden gok ik ?
Op basis van de nieuwe regelgeving zou deze dus afgekeurd worden gok ik ?
Even twee dingen.
1. Fluit effecten en spinners mochten al niet meer in kooi.
2. Dit is een nieuw product, dus die zal zonder kooi worden geïmporteerd.
Kortom, dat dit product zal worden afgekeurd onder de nieuwe set regels is echt uit de lucht gegrepen en totaal speculatief.
Ik had het liever niet gedaan :(Zo, die had ik even gemist (deel over fluit/swirl). Dank voor de correctie.
Zo, die had ik even gemist (deel over fluit/swirl). Dank voor de correctie.
Precies en daarom kan ik mij ook echt niet voorstellen dat dit houdbaar is in Europa.. maar nogmaals als de importeurs niet te moeite nemen om een gedegen Jurist aan te nemen en blijven vertrouwen op de gesprekjes van meneer Groeneveld.. gaat dit ook gewoon doorgevoerd worden.Ik vind het toch een vreemd verhaal, volgens mij heeft het ILT met die signaalrapportage geconstateerd dat de samenstelling van het SAS voor fluit en spinners instabiel is en in de kooiverpakking tot massa explosiviteit kan leiden. In het rapport van de universiteit Twente wordt gesteld dat niet uitgesloten kan worden dat 1.3 (dan wel in kooi terug geclassificeerd naar 1.4) massa explosief kan reageren (hoeveelheid opslag, dichtheid, invloed kooi etc.). Deze twee zaken zijn losstaand van elkaar me dunkt.