Supporters ADO Den Haag gewond door lawinepijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh dus met andere woorden, als het een zink was geweest met visco, en degene die hem gegooid heeft had wel verstand van vuurwerk dan was het allemaal in orde geweest? Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
wat een kromme en voorbarige concludering zeg :bonk: (alleen gebaseerd op het woordje 'maar', wat hier een beetje onhandig staat) Zo krijg je dus miscommunicatie.

hij zegt dat ie dit (als het zo ging) eigen schuld dikke bult vindt, hij zegt niks over wat ie in 't andere geval had gevonden. Hij suggeréért het geeneens, jij bent de enige die dat invult :bonk:

Zieke zooi dit. Dat je überhaupt een Zink een massa mensen mee inneemt, dan ook nog met het doel hem te gooien, dat je dat dan ook werkelijk doet (hak maar iets af bij 'm, of laat 'm een paar jaar bejaardenkonten wassen) en dat er dan mensen bij staan te juichen?? De sport voetbal is leuk en aardig, maar een deel van de mensen die er op af komen zijn ronduit (gedrags)gestoord. Blijkt telkens weer.

Dit zijn typisch de incidenten waar vuurwerkliefhebbers niets aan kunnen doen, maar waar het imago flink schade van ondervind. Misschien wel de moeilijkste groep om te bereiken, want uit alles blijkt dat er weinig intelligent is gehandeld. Hard aanpakken dus en een voorbeeld stellen voor toekomstige potentiele raddraaiertjes die rare plannen maken.

Meer woorden hoeven wij hier als liefhebbers niet aan vuil te maken, denk ik.

Cameo

410 is inderdaad gewoon het vaknummer, en inmiddels wel een bekende.

Ik vind overigens fakkels mee naar binnen nogal wat anders dan een lawinepijl. Fakkels brengen sfeer, en zolang er niet mee gegooid wordt is er niets mee aan de hand, maar zodra mensen lawinepijlen mee naar binnen gaan nemen wordt het een ander verhaal. Dat kan gewoon niet goed gaan (en dat blijkt nu).

De supporters die gemiddeld iets verder gaan dan de rest :wink:

We moeten niet gaan overdrijven he :p:D

Ik zat op X, en was net terug van wat te drinken halen, opeens BOEMM en heel veel rook op Y (ADO vak) ik denk dat kan niet goed zijn... Ja dat blijkt nu, maar ja eigen schuld, dikke bult. Je bent toch achterlijk als je een lawinepijl mee naar binnen neemt...Dan neem je toch een fakkel of een rookbommetje mee, maar dit slaat echt alles..

Als er ooit een politieke partij zich hard maakt om dit geld verslindende spelletje ( politie inzet,ME inzet, brandweer, enz, enz) te verbieden.. mijn stem hebben ze te pakken.

de meeste voetbalploegen betalen hiervoor, er zijn wel gemeenten die dit wel voor hun rekening nemen, maar de meeste clubs betalen hier zelf voor zoals ik onlangs begrepen heb.

enkel als relschoppers buiten de wedstrijden om ergens afpreken niet, maar dat is vrij logisch

Kijk, ik vind dat wat vuurwerk best moet kunnen. Alleen maar mooi, merk je op Vak 410 ook, een fakkel erbij zorgt gelijk voor meer sfeer, en als het allemaal veilig gaat, waarom dan niet? Maar lawinepijlen gaan veel te ver. Dat is geen sfeer verhogend vuurwerk, alleen maar rotzooi is het.

Verder betalen clubs idd de inzet van politie. Ook de gemeente draagt hier aan bij. Verder moeten we alles zelf betalen als we een stoeltje of iets dergelijks slopen, en dat geld komt uit de pot voor spandoeken, wat Ajax gedeeltelijk financieert. Geen geld is dus ook geen sfeer acties... Er zit dus wel degelijk een beleid in..

Het slopen van stadions/"supporters" is niets nieuws.
Ik denk dat het eind jaren 80 begin jaren 90 erger was dan dat het nu is.
Maar dat terzijde.

Wie gaat er nu een lawinepijl zonder stok weggooien:bonk:....

Maar, ook jij moet toch bekennen dat het de laatste tijd steeds gekker wordt bij voetbal. Je hebt het over een stoeltje slopen, maar de laatste tijd worden er hele tribunes gesloopt, inclusief toeschouwers als je snapt wat ik bedoel.
:

Ik dacht dat dit topic over een incident ging ipv uitmaken wie of welke club het beste is. Helaas kan er niet normaal gecommuniceerd worden als het om voetbal gaat jammer erg jammer. Dat de 1 voor Ajax is en de andere voor Groningen betekend nog niet dat je hem/haar hier gaat uitmaken voor weet ik veel wat. Dit topic heb ik dan ook opgeschoont en gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan