Support freakwinkels

Moet zeggen dat ik altijd wel iets als bedankje geef als ik ergens een dikke bestelling plaats met mooie freakkorting. Kratje bier, droge worsten, fles jagermeister… zulke attenties. En/of ik koop nog wat bij voor de volle mep in de losse verkoop, wetende dat het goedkoper had gekund maar stukje gunfactor speelt ook een rol 😇
Precies.. Het gaat om het gebaar he, die je goed!

Vuurwerk liefhebber winkels, de therapeuten om onze knaldrang in toom te houden.
Vuurwerk liefhebber winkels, de therapeuten om onze knaldrang niet in toom te houden.
Ik ben deze winkels dankbaar, Dutch Fireworks, Vuurwerk Orthen, Breda Vuurwerk, Huisman Vuurwerk, Harten 4, Donadonivuurwerk, Haokan Vuurwerk,, Jaco Vuurwerk, enz.
De vele mensen die mij 28/29 december mij in die winkels hielpen zullen wel gedacht hebben, wat is die kerel afwezig of die heeft er geen zin in om vuurwerk af te steken wat kort lontje zeg.
Nee, ik ben 29 december niet op mijn best, ik ben gespannen, ik ben moe, gaar als een bak boter, ik vloek, klaag, ik godver.
Maar dat moment 31 december, dat we weer mogen, dat is fijn, lekker stoken, daar heb ik een jaar naar toe geleefd.
Ik heb een zeer vervelende chronische nah ziekte. Staat een normaal mens op, dan moet ik medicijnen innemen om mijn energie weer aan de gang te zetten.
Dat heeft zo zijn uitwerking, als ik een nacht van de kruitstres in mijn bed heb zitten te housen dan is het juist die energie die bij mij ontbreekt.
Maar dit is voor mij het enige evenement waar ik echt los kan gaan. Voor mij helaas geen Thunderdome, Mysteryland of een techno feest. Dat kost bakken met energie en juist die energie moet ik uit mijn medicijn halen.

Maar vuurwerk liefhebber winkels, bedankt!
Dat ik vele avonden bij Dutch Fireworks langs mocht komen, dat ik bij Breda Vuurwerk toch 2 hele dikke prijzen mocht ophalen, ook al had ik dat jaar niets bij jullie besteld, dat ik bij Harten 4 een karton In Chock 1 kon afhalen.
Enne hopelijk tot de volgende keer. En voor de winkels die er niet meer zijn, ik denk aan jullie.

Bedankt voor de therapie. Maar o mijn god, wat kost die therapie een energie zeg!

Ik ben in de 50 en steek dus al 40+ jaar vuurwerk af.
Ben nu een jaar of 3 echt aktief hier en vele jaren daarvoor een lurker.

Ik heb in de afgelopen 40 jaar HEEL VEEL zaken gezien voor en achter de balie maar 1 ding weet ik wel.
Tuurlijk, de schoorsteen moet roken, maar je hebt zaken en je hebt zaken.

Ik wilde bij deze een aantal gasten ff een 'digitale klauw' geven.

Mart/Bruchem
Erwin/Huissen
Jan/Donadoni
Stefan/365
Gilbert/Orthen
Rene/Valk

Etc etc... excuus als ik maatjes achter de toonbank ben vergeten maar ow ow het ' wereldje ' zou er toch wel anders uit zien zonder deze mensen wat mij betreft.

Tot volgend jaar hopelijk
Dikke hand van deze kant 🫱

Back
Bovenaan