'Supertalent' knalt vuurwerk uit kont

moontan

VWC lid
'Supertalent' knalt vuurwerk uit kont

AMSTERDAM - Een deelnemer in Das Supertalent gaf op eigenzinnige wijze een nieuwe betekenis aan een 'knallende auditie'.

Chris Lynam uit Londen reisde naar Duitsland af om zijn kunstje te laten zien in de talentenjacht, meldt Bild. Juryleden Sylvie van der Vaart en de valse Modern Talking-zanger Dieter Bohlen wisten niet waar ze kijken moesten toen de onaantrekkelijke man eerst een striptease liet zien.

Daarna deed de held een stuk vuurwerk in zijn achterste en stak dit aan, om vervolgens hysterisch heen en weer te rennen...

Toch was de jury niet heel erg onder de indruk van de auditie. Dieter: "Jij bent géén supertalent."

http://www.telegraaf.nl/prive/8147354/___Talent__knalt_vuurwerk_uit_kont__.html?sn=prive

Screendumpvuurwerk_782740d.jpg

Jammer dat er geen knal bij zat XD, verder wel lijpe actie. Maar bij vuurwerk stel ik me toch iets anders voor dan een naakte gast met een fontijn in zijn .....

Omdat sommige mensen er alles voor over hebben om een keer gezien te worden :p. Maar hij heeft wel lef ! volgende keer een schone dame op het podium jongens :)

Het word inderdaad steeds gekker.
Snap niet goed wat er bij deze mensen in hun hoofd gebeurt om dit te doen.
Ik ben erg benieuwd naar het volgende nieuws bericht...

T is gestoord, achterlijk en mogelijk niet echt positief voor vuurwerk. Maar man, lach me echt helemaal kapot xD

Back
Bovenaan