Goeie box, maar niet super enthousiast erover.
7/10 geef ik hem.
De Transbomber was toch spectaculairder, de hele buurt ging door het dolle heen bij de Transbomber.
Bij deze amper reactie.
Dan moet je nagaan dat ik voor de Transbomber 80 euro betaal, en voor deze 150...
De burst zit wel goed, vooral bij de eerste cake, maar zeker niet bij alle 5 de cakes.
Hij komt kwa spreiding en burst wel een beetje boven een Transbomber, maar zoveel harder is het niet.
Het zijn 5 losse repen zoals bij Funke, maar opgelet.
Deze hebben 400 gram kruit per stuk, bij Funke is dat 500 gram per reep.
Komt zeker niet in de buurt van de Funke 100 shots bakken van batch 2018... totaal niet.
Het is een beetje typisch voor Salon Roger.
Hoge prijs, met altijd minder kruit erin dan de concurrentie.
Geen heftige opbouw of afwerking, op het einde wel leuke salvo's.
Effecten zijn ook niet altijd mooi rond en goed afgewerkt.
Ik moet Salon nog zijn eerste Cruel Traction of Transbomber zien afleveren.
Deze blijft me niet bij.
Het zint me gewoon niet dat een Transbomber voor de helft van de prijs, met 44 shots extra, deze eruit blaast.
7/10 geef ik hem.
De Transbomber was toch spectaculairder, de hele buurt ging door het dolle heen bij de Transbomber.
Bij deze amper reactie.
Dan moet je nagaan dat ik voor de Transbomber 80 euro betaal, en voor deze 150...
De burst zit wel goed, vooral bij de eerste cake, maar zeker niet bij alle 5 de cakes.
Hij komt kwa spreiding en burst wel een beetje boven een Transbomber, maar zoveel harder is het niet.
Het zijn 5 losse repen zoals bij Funke, maar opgelet.
Deze hebben 400 gram kruit per stuk, bij Funke is dat 500 gram per reep.
Komt zeker niet in de buurt van de Funke 100 shots bakken van batch 2018... totaal niet.
Het is een beetje typisch voor Salon Roger.
Hoge prijs, met altijd minder kruit erin dan de concurrentie.
Geen heftige opbouw of afwerking, op het einde wel leuke salvo's.
Effecten zijn ook niet altijd mooi rond en goed afgewerkt.
Ik moet Salon nog zijn eerste Cruel Traction of Transbomber zien afleveren.
Deze blijft me niet bij.
Het zint me gewoon niet dat een Transbomber voor de helft van de prijs, met 44 shots extra, deze eruit blaast.