Supercell

Viel me niks van tegen na het zien van dat beruchte filmpje, burst ook dik in orde. 5x in een breed W/F-shape rek ('tis maar hoe je het wil zien):

Ik vond de oudere uitvoering toch stukken beter. Ik begrijp alleen niet waarom dit dan weer anders is qua uitwerking. Weer iets wat prima was weg.

Ik vond de oudere uitvoering toch stukken beter. Ik begrijp alleen niet waarom dit dan weer anders is qua uitwerking. Weer iets wat prima was weg.
100% eens! 2 stuks van oudere batch afgestoken en nog 3 staan hier gelukkig. Die hebben veel rondere boeketten en lucht compleet gevuld met blinkers. Wel degelijk verschil.

Blijft wel een leuke cake voor die prijs, maar voor mijn gevoel niet meer zo goed als bij de introductie.

Vanaf 0:35

zelf had ik een exemplaar van 2023 en een van 2024 en er is merkbaar verschil.
vooral die van de batch24 zijn nagenoeg alle schoten van mindere kwaliteit behalve het slot salvo.

nog steeds wel een goede prijs voor wat je krijgt

Kwam zojuist nog een straatfilmpje tegen.

Sinds dat de Supercell en WCKD Warlord op de markt zijn heb ik ze altijd wel in de collectie. Afgelopen jaarwisseling 1x de Supercell gehad. Het blijft een prima cake en ondanks de prijsstijgingen is de prijskwaliteit verhouding nog steeds dik in orde. Wel vond ik dit de minste batch die ik hiervan live heb ervaren. Het tempo is nu aanzienlijk sneller en persoonlijk vind ik dat geen pluspunt. Bij deze cake heb ik liever het tempo van de eerste batch. Schot 6 t/m 10 met de gold glitter willows en green strobe was wat karig. Vooral de green strobe kwam niet lekker uit de verf. Schot 11 t/m 15, waarbij er normaal sprake was van rode blinkers was nu niet goed. De rode blinkers waren niet of nauwelijks zichtbaar. De 5 daaropvolgende schoten waren weer wel prachtig. Oorspronkelijk ging het daar om een soort witte palmen, maar bij de 2024 batch is dit gewisseld naar brocade crown met white strobe. Een klassieke combinatie en die blijft gewoon goed. Al met al iets minder dan voorheen, maar absoluut niet slecht.

Back
Bovenaan