Super Three

Ah, die hebben ook 16 schoten ipv 12.. Waar heb je ze vandaan?

Ik heb zelf ook 2 versies: 1 versie mét en een versie zonder reservelont..

Ah, die hebben ook 16 schoten ipv 12.. Waar heb je ze vandaan?

Ik heb zelf ook 2 versies: 1 versie mét en een versie zonder reservelont..

Ik kan me van 2 jaar terug ook vaag herinneren dat er van alles door elkaar zat maar volgens mij waren dat wel gewoon 12 shots. Vreemd verhaal wat gelukkig positief uitpakt. Voor dat geld 6 kleine cakes is hoe dan ook een superdeal :D Gekocht via de link op de vorige pagina(weet niet of ik zomaar reclame mag maken)

Leuke potjes weer! Voor de prijs (10tje) zijn ze gewoon goed. Zou cool zijn als er ook een compound versie van zou komen.

25 van deze cakes wegggestookt deze jaarwisseling. Allen perfect afgegaan. Deze cakes zijn mij goed bevallen, 'Klein maar fijn'. Leuke budgetcakes, zeker als je ze met meerdere tegelijk afsteekt.

Helaas na jaren staan ze nu dan toch echt voor €25 a €30 te koop ipv €8.00. Ik laat ze om die reden dan ook lekker liggen en ga eens wat andere budget potjes proberen. Zie dat ze bij enkele freakacties nog voor €14 te krijgen zijn dat is nog een prima prijs voor 3 stuks.

Helaas na jaren staan ze nu dan toch echt voor €25 a €30 te koop ipv €8.00. Ik laat ze om die reden dan ook lekker liggen en ga eens wat andere budget potjes proberen. Zie dat ze bij enkele freakacties nog voor €14 te krijgen zijn dat is nog een prima prijs voor 3 stuks.

Viel mij ook op dat ze bij meerdere verkooppunten duur(der) zijn geworden. Kocht ze vorig jaar bij Vuurwerk Pap in Dordrecht voor €6,95 per 3 stuks, nu zijn ze daar €19.50... :bonk:

Laatst bewerkt:
Viel mij ook op dat ze bij meerdere verkooppunten duur(der) zijn geworden. Kocht ze vorig jaar bij Vuurwerk Pap im Dordrecht voor €6,95 per 3 stuks, nu zijn ze daar €19.50... :bonk:

Oh volgens mij zat ik bij de Super 5 te kijken.. ik zie nu ook 19.50xD Nog een flinke stijging inderdaad. Zag de Powerpack ook voor 13.95 staan ga die maar eens proberen denk ik.

Oh volgens mij zat ik bij de Super 5 te kijken.. ik zie nu ook 19.50xD Nog een flinke stijging inderdaad. Zag de Powerpack ook voor 13.95 staan ga die maar eens proberen denk ik.

Super three heeft 219 gr kruit - 36 shots en de powerpack heeft maar 150 gr - 34 shots. Daarnaast is de super three bij haokan goedkoper dan de powerpack. Persoonlijk vind ik de super three mooier geen 12 uurtjes maar prima voor in de vooravond.

Dat gedoe met die prijzen is ontstaan door onduidelijkheid in de prijslijst. Als winkeliers goed keken dan zagen ze dat ze dit setje dik onder hun inkoopsprijs aan het verkopen waren en dus dubbel en dwars onder hun kostprijs. Maar niet iedereen had dat in de gaten. Nu staat het duidelijker vermeld in de prijslijst en lijkt iedereen het door te hebben en goed op de eigen website te hebben ingesteld.

Precies mijn gedachte Gizmo. We hebben er in ieder geval jaren van kunnen genieten wiens fout het ook geweest mag zijn:D

@schiedammert ik ben benieuwd. Heb ze om die reden ook beide besteld en kan ze is mooi gaan vergelijken. Nu nog redelijk geprijsd bij sommige dealers inderdaad ben bang dat het volgend jaar anders zal zijn. Ook de Blue Bomb nog voor 5 euro erbij gekocht om te vergelijken. Het is idd puur stookvoer voor 18:00.

Afgelopen jaar nog 2 sets voor 10 euro kunnen scoren bij de driesprong,dit zijn echt top potjes voor dat geld. Dit jaar stonden ze bij opening er niet meer op, bij mij doorgeschoven bestelling nog wel

Helaas heeft na al die jaren De lokale winkel er toch voor gekozen de standaard prijs te hanteren.

De laatste jaren is de concurrentie op de budget cakes flink toegenomen en het is daarom voor mij eigenlijk niet meer interessant. Erg jammer want het was jaren lang vaste prik.

Helaas heeft na al die jaren Rubro er toch voor gekozen de prijs flink omhoog te gooien. Inmiddels €20(standaard prijs zonder eventuele kortingen).
De laatste jaren is de concurrentie op de budget cakes flink toegenomen en het is daarom voor mij eigenlijk niet meer interessant. Erg jammer want het was jaren lang vaste prik.

Hahaha!! Vanaf het eerste jaar in 2016 was deze set EUR 19,95 dus ik weet niet waar jij het over hebt? Hier op het forum wordt dat in 2016 al aangegeven (zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43650-Super-Three&p=796299&viewfull=1#post796299) en al die jaren verkopen wij dit setje cakes voor die prijs. Dus er is helemaal geen verhoging....

Dat er winkels zijn die eerder in het jaar stunten met de prijs, dat kan. Maar dat doen de winkels zelf (doen wij bijv. met korting van onze Freak-actie). Heeft niets met de Rubro-prijs te maken, die is al 5 jaar lang hetzelfde.

Hahaha!! Vanaf het eerste jaar in 2016 was deze set EUR 19,95 dus ik weet niet waar jij het over hebt? Hier op het forum wordt dat in 2016 al aangegeven (zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43650-Super-Three&p=796299&viewfull=1#post796299) en al die jaren verkopen wij dit setje cakes voor die prijs. Dus er is helemaal geen verhoging....

Dat er winkels zijn die eerder in het jaar stunten met de prijs, dat kan. Maar dat doen de winkels zelf (doen wij bijv. met korting van onze Freak-actie). Heeft niets met de Rubro-prijs te maken, die is al 5 jaar lang hetzelfde.

Ah Excuus, ik Heb m'n Post aangepast. jaren lang geluk gehad hier in de omgeving dan Gizmo.

Ik weet nog dat deze nieuw op de markt kwamen. Waren inderdaad toen ook al 20 euro per set. Destijds een keer gehad voor 8 euro of 10 euro per set. Voor dat geld waren het meer dan prima potjes. Later zijn er steeds meer budgetcakes op de markt gekomen heb ik het idee, en in de freakacties heb je inmiddels ook interessantere opties. Een Bomb 16 shots assortiment bij Valk bijvoorbeeld. Ik snap niet dat Rubro die niet gewoon voor het hele land importeert, dan kun je echt de concurrentie aan gaan met Duitsland.

Back
Bovenaan