Super Show [Pijlenpakket] [Uitloop]

supershowrf3.jpg

Artikelnummer: 1715
Artikelnaam: Super Show
Bruto Gewicht: 1.900 gr.
Netto Kruitgewicht: 650 gr verdeeld over het pakket
Aantal Pijlen: 24 stuks
Effectomschrijving: 24 verschillende vuurpijlen
Richtprijs: € 49,95
Verpakkingseenheid: 2/5/24

Laatst bewerkt door een moderator:
Had dit pijlenpakket dit jaar en was er erg benieuwd naar maar dat bleef maar van korte dure. :sad: Toen ik dit pakket ging halen bij mijn plaatselijke dealer stonden de stokken scheef en ik dacht ''dat zal er maar eentje zijn'' maar dat was helaas niet zo.
Oudjaarsavond ik trok wat pijlen uit de puntzak en er brak er gewoon eentje.
Ik stak s'avonds een 38 gram pijl af met wat vrienden en wat was dat een MOOIE pijl zeg, het effect was een ring. Toen maar gelijk de 40 grams afgestoken en wat was dat een teleurstelling zeg als je die 38 gram pijl zag. De 15 grams pijlen waren oke en de 20 gram pijlen waaronder golden willow effect was goed.
24:00 had die gebroken pijl nog liggen en mijn vader zei ''stop die maar los in die pvc buis '' en had dit ook maar gedaan. Moet zeggen dat ik zo de pijl wel leuk vond.
Tevens de 20 gram pijlen waren gelijk aan de 40 gram pijlen en de 38 gram pijlen hadden nog het mooiste boeket.

Conclusie: de pijlen vond ik zeker niet die €49.95 waard

een vriend heeft dit pakket ook gehad maar er zat maar 1 scheve stok in.,
ik heb alle pijlen meegemaakt en ook afgestoken en het zijn stuk voor stuk toppijlen en zowel ik als die vriend kopen hem dit jaar.

hey, denjo je hebt helemaal gelijk we hadden ze dit jaar ook de pijlen opzich waaren van slechte kwaliteit maar de uitwerkingen waren wel oke zoals jij zegt.

(ik zal zelf wel weer zo dom zijn maar het lukt me niet om een citaat in tevoegen)

Ik heb dit pakket 1 uur voor sluitingstijd nog bij mijn dealer mee mogen nemen voor 25 euro. Zelfs dat is het nog niet waard. Pijlen zitten in een veel te krappe verpakking. De grote pijlen gaan op 3 meter hoogte een eigen koers kiezen vanwege kromme koppen(rechtbuigen helpt niet). De kleine pijlen die wel recht zijn hebben flut effecten. Wat mij betreft een absolute afrader.

Ik heb dit pakket 1 uur voor sluitingstijd nog bij mijn dealer mee mogen nemen voor 25 euro. Zelfs dat is het nog niet waard. Pijlen zitten in een veel te krappe verpakking. De grote pijlen gaan op 3 meter hoogte een eigen koers kiezen vanwege kromme koppen(rechtbuigen helpt niet). De kleine pijlen die wel recht zijn hebben flut effecten. Wat mij betreft een absolute afrader.

Mijn dealer heeft ze dit jaar niet meer, misschien meerdere ook niet? En wellicht volgens bovenstaande reden?

Back
Bovenaan