Super Shock [Ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 345
Artikelnaam: Super Shock
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Stuks: 2 stuks
Effectomschrijving: Unieke single shot met crackling of dahlia effect.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: 9,95
Verpakkingseenheid: volgt

13433611.533c9a84.560.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ze hebben zeker aandacht besteed aan het uiterlijk van deze singelshot. Denk dat dit de gemiddelde consument wel aanspreekt. Nu nog even wachten naar hoe die presteert. 2 singelshots voor een tientje kan een aantrekkelijke prijs zijn.

is dit niet dat ding dat ze er vorig jaar doorheen probeerden te krijgen, dat dat nu wel gelukt is? Lijkt beetje mix tussen shelltje en stickless rocketje!

Yes ze zijn er dit jaar dus wel doorheen! Dat klopt Richardus deze wouden ze vorige jaar ook op de markt brengen maar dat was niet gelukt.

Ze hebben zeker aandacht besteed aan het uiterlijk van deze singelshot. Denk dat dit de gemiddelde consument wel aanspreekt. Nu nog even wachten naar hoe die presteert. 2 singelshots voor een tientje kan een aantrekkelijke prijs zijn. Scootflyer

klopt dit? staat crackling of dahlia effect

Leuk al dat kleinere nieuwe spul van Schuurmans!! Echter dit is niet een stickless rocket noch een single shot. Het is hetzelfde principe als de oude Warhead Launcher. Het raketje zit op dat platform op een pin.Al hoop ik niet dat het een flinke spijker is zoals in de W.L vroeger zat.Want lijkt me niet zo lekker voor autobanden. Heerlijk old skool spul,ik ga er meerdere van bestellen!

Laatst bewerkt:
UP. Nog weinigen opgevallen deze?
Twee jaar terug jaar baalde iedereen nog omdat ie bij Beko niet door de keuring kwam...

Ik vind dat het ook erg stil is rond deze toppers. Heb de dahlia variant gezien op de demo en deze zag er goed uit!

Het gekke is dat ik zo'n ding gratis kreeg, zo van hier neem maar mee! Toen had ik er nog nooit eerder van gehoord, maar was een fantastisch dingetje. NU ik ze perongeluk tegenkom ben ik zeer nieuwsgierig naar deze versie

Iemand die mij uit kan leggen wat dit nou eigenlijk is?

Is het een single shot? Dus blijft dat lichaam staan en schiet er gewoon iets omhoog?

Of blijft het lichaam staan en schiet er een vuurpijltje omhoog met die bol als kop?

Of gaat dat hele ding de lucht in en komt de stuw aan de onderkant eruit?

5€ Per single shots is wat prijzig maar als het nou iets spannends en nieuws is..

Die kleuren zo compact zien er toch wel vet uit hoor..

geen groot boeket gevuld met lucht maar een compact boeket gevuld met kleuren:D

Alleen begrijp ik nog steeds niet hoe dit ding werkt, iemand die mij dat uit kan leggen? Thx

Back
Bovenaan