Super rocket Assortment

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 970
Artikelnaam: Super rocket assortment
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Een mega grote voordeel zak met maar liefst 30 pijlen
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: niet bekend
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs bij Intratuin is €39,95. Ik ga er van uit dat dit de richtprijs is.

Voor 25 pijlen geen verkeerde prijs.

hoe kan dit pakket nou 39,95 kosten en dat andere pakket van 7 pijlen 54,95 ? :O maar 39,95 is nie gek voor 25 pijlen alleen als k goed naar dat pakket zie lijkt t wel een omlabeling van royalflush van kaboom of heb ik dit mis alleen die bolpijlen zijn nieuw :)

hoe kan dit pakket nou 39,95 kosten en dat andere pakket van 7 pijlen 54,95 ? :O maar 39,95 is nie gek voor 25 pijlen alleen als k goed naar dat pakket zie lijkt t wel een omlabeling van royalflush van kaboom of heb ik dit mis alleen die bolpijlen zijn nieuw :)

idd ik dacht precies hetzelfde aangezien ze ook nog eens meerdere keren dit grapje uitgehaald hebben en omdat royal flush eruit is den kik dat dit de nieuwe is met pijlen uit alle pakketten ofzo. ik wou royal flush kopen maar ga nu deze doen denk ik.:cool:

39.95 voor 30 pijlen, wat dus 1.33 per pijl is, daar niet je simpelweg niet veel van verwachten. Misschien ga ik deze ook uit proberen dit jaar. (Afhangend van of ik op 31-12 me geld krijg, of dat ik 250 euro win). Sowieso, ik ga deze proberen, ik koop ze alleen al omdat ik t leuk vind om met mega pakketten rond te lopen xD

idd ik dacht precies hetzelfde aangezien ze ook nog eens meerdere keren dit grapje uitgehaald hebben en omdat royal flush eruit is den kik dat dit de nieuwe is met pijlen uit alle pakketten ofzo. ik wou royal flush kopen maar ga nu deze doen denk ik.:cool:

Royal flush is gewoon nog te koop;) Lijkt me eigenlijk sterk dat het dan een omlabeling is.

Theking

Ik ga wel overwegen dit pakket te kopen denk ik, hoewel ik denk dat voor 40 euro en dan 30 pijlen, de pijlen niet zo spectaculair worden. Zeker als je dat andere pakket ziet, waarbij 7 pijlen 55 euro zijn, wat eigenlijk een belachelijke prijs is voor 7 pijlen.

Theking

Ik ga wel overwegen dit pakket te kopen denk ik, hoewel ik denk dat voor 40 euro en dan 30 pijlen, de pijlen niet zo spectaculair worden. Zeker als je dat andere pakket ziet, waarbij 7 pijlen 55 euro zijn, wat eigenlijk een belachelijke prijs is voor 7 pijlen.

Theking

Mhh, dit soort opmerkingen moeten we dan ook bij Wolf maken.

Je had de Fire pijlen, die kostte 9 euro, de Sky Show pijlen kostte 25, maar iedereen vond die laatste maar niks.

Dus, misschien is dit niet correct. Moet wel zeggen 55 euro is duur ja.

Mhh, dit soort opmerkingen moeten we dan ook bij Wolf maken.

Je had de Fire pijlen, die kostte 9 euro, de Sky Show pijlen kostte 25, maar iedereen vond die laatste maar niks.

Dus, misschien is dit niet correct. Moet wel zeggen 55 euro is duur ja.

Haha dat is ook wel weer zo. Maar ik bedoelde eigenlijk ermee te zeggen dat je voor 55 euro wel wat moet kunnen verwachten van deze pijlen. Maar dat deze alsnog wel duur zijn. Maar je kan best gelijk hebben.

Theking

ik heb deze besteld. gewoon omdat ik wil weten wat het is :p en omdat ik wel wat meer pijlen wilde. ik zal deze dan ook zeker filmen en uploaden op me youtube kanaal na oud en nieuw.

ik heb deze besteld. gewoon omdat ik wil weten wat het is :p en omdat ik wel wat meer pijlen wilde. ik zal deze dan ook zeker filmen en uploaden op me youtube kanaal na oud en nieuw.

ik heb deze pijlen afgestoken de 31e in de avond, effecten waren klein, burst was er bijna niet en de kleinste pijlen ploffen uit elkaar en komen een paar balletjes uit. voor 40 euro zeker niet kopen!! afrader dus.

Back
Bovenaan