Super natural [Uitloop]

Gurby

VWC lid
b1818nk9.jpg

Artikelnaam: Super natural
Bruto Gewicht: 4500 gr.
Netto Kruitgewicht: 450 gr.
Aantal Schoten: 30 Schots
Effectomschrijving: Fan shaped gold/green/red/blue peony to crackling
Stijghoogte: +- 28 m.
Richtprijs: € 58,50 euro
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind het wel een goed ding dat is zeker.. maar als ik kijk naar die prijs ga ik zowat over me nek.. ik vind het echt absurt die prijs

ik vind het wel een goed ding dat is zeker.. maar als ik kijk naar die prijs ga ik zowat over me nek.. ik vind het echt absurt die prijs
Mee eens, de prijs is echt heel erg hoog.
Daar staat tegenover dat wat je er voor krijgt ook wel van goeie kwaliteit is.
Toch vind ik de prijs persoonlijk te hoog.

De mines en Tails van deze cake zijn best indrukwekkend.
Heb deze ook nog op de site van FPM gekeken en daar kwamen de eindeffecten naar mijn mening erg rommelig en redelijk aan de kleine kant terwijl het filmpje van Moontan toch wat anders laat zien.

Voor een richtprijs van 58,50 wil ik deze toch nog wel in het echt zien voordat ik een keus kan maken of ik dit ding aan ga schaffen. Is dus even wachten totdat de gewone demo's komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ietsje te duur maar dit is echt een hele vette cake, zeker een aanrader als je gaat kopen bij een broekhoff dealer. Ik heb hem een paar keer live gezien en hij blijft mooi. de mines zijn heel dik. en de boeketten + burst van goede kwaliteit.

Mooie cake is dit inderdaad, meerdere malen langs zien komen bij demo avonden.
De mines zijn mooi afgewerkt..door de gouden kleur van de mines komen de gouden tails erg mooi tot hun recht,de effecten in de lucht zijn ook goed te noemen, alleen vind ik een prijs van rond de 60euro wat te gortig voor deze cake.
Maar het is wel een pracht product.

Hier nog een filmpje van de Super Natural:
Supernatural

Laatst bewerkt:
Wat is dit een geweldige cake zeg!
Mooie mines overlopend naar een mooie tail en eindigt in een mooi effect!
Echt een top pot ik wil deze volgend jaar er zeker bij hebben.

Eindelijk eens mines met nog een effect erboven. 15 Gram per shot, geen standaardshape dan is 60 euro gewoon een normale prijs voor deze cake (ja op een gegeven moment wen je aan die hoge prijzen he :frusty:

Laatst bewerkt:
In de aanbieding bij Katan....2 cakes voor 75 Euries !!.
Heb reeds een bestelling geplaatst bij Katan maar begin toch te twijfelen om
deze cakes er alsnog bij te bestellen.

Iemand ervaring met deze cake?

De mines vind ik bovengemiddeld goed !!!
Grtzz
Mek

Back
Bovenaan