Super Missile 800 [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Super Missile 800
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 800 schots
Effectomschrijving: Zilveren fluitstaarten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 64,95

0860-super-missile-800-2.gif

Laatst bewerkt:
Sorry voor het taalgebruik...Holly Crap, 65.- voor een fluitbak? zijn ze gek geworden bij broekhoff??

Broekhoff is puur oplichterij, die verkopen alles letterlijk voor het dubbele, en het erge is nog dat het meestal zo druk is dat de rij al zowat buiten begint. (bij de vestiging voorschoten dan)

in de folder 09/10 hebben ze ook de magatronix te koop voor 49,95 met 1024 pijlen
zilver huilers die eindige met knetter

Kan officieel nog niet oordelen. Want heb het product nog niet gezien.

Maar, het slaat serieus NERGENS op dat men ruim 65 euro vraagt voor een fluit-cake.

Hopen dat consumenten, dit product niet kopen, voelt aan alsof men dan opgelicht word.

Mensen,

Het is geen gewone fluitcake he. Het is een SUPER fluit cake. Dus dat wordt wat.
Zonder gekheid, Als dit een fluitcake is zoals er 100 van zijn dan is de prijs niet gerechtvaardigd.
Maar misschien hebben ze er wel iets moois van gemaakt. Ik kan er niet over oordelen want ik heb niets gezien.
Ik snap echter de vele opmerkingen over de prijs wel...
greetzz

tja..ik denk niet dat er heel veel speciaals aan deze fluit bak zit .
ze zullen hoogstens er wat sterren aan toe kunnen voegen of fluiten in verschillende tonen, maar dan heb je het ook wel gehad denk ik .
ik denk dat deze prijs zwaar overdreven is .
maar goed we hebben hem nog niet gezien ik geef hem de voordeel van de twijfel .

Deze prijs is inderdaad absurd.
Voor het gemak ervan uitgaand dat het een 500 grams bak is, dan kom je op 0.625 gram per schot.
Kan zo snel niet vinden wat het bij andere fluitbakken (ala saturn missiles e.d.) is, maar zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn.

Nu vind ik fluitbakken altijd wel aan de prijs, maar dit is wel een beetje te.
Ik ken me haast niet anders voorstellen dat deze als aanbieding gepresenteerd gaat worden.

Als je kijkt naar de "scrammer" van Rubro: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32506-Scrammer-*NIEUW-2013* dan zie je dat dat kleine ding nog geen euro kost.(edit: bij mijn dealer staat ie voor 0,99:devil:) 800 / 25 = 32 dus voor nog geen 32 euro heb je 800 fluiters. Heb je wel allemaal kleine fluitblokjes maar een beetje freak lont die dingen zo door natuurlijk.
Dit is gekkenwerk en zal ik ook nooit en te nimmer over hebben voor een doos vol gillende keukenmeiden.
Afradertje, puur afgaand op de prijs:shocked:
edit: Misschien een leuk feitje: mijn dealer geeft gratis vuurwerk. Vanaf 200 euro krijg je gratis de megatronix met 1500 schoten:frusty:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan