Super Mega Kanonslag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste dames en heren.

Ik heb een vuurwerkfolder binnen gekregen en daar wil ik graag van bestellen.
Ze hebben daar Super Mega Kanonslag.

Er zitten 80 in een pak, voor 13,50.

Ik vind dit wel een hoge prijs, en daarom wil ik vragen of ze ook echt speciaal zijn.
Kent iemand ze toevallig?

Dus mijn vraag is: Knallen ze ook echt hard ( aangezien de prijs wel) ??

De prijs zegt ja. De kenner zegt nee. Ze knallen iets harder dan Kanonslagen maar dat is niet te merken. Ze zijn alleen qua grootte en prijs iets uitbundiger. Links laten liggen dus.

Bedankt voor de reactie (y)

Nog meer mensen die dit ook vinden?

Jazeker!
Gewoon laten liggen veel te duur!
Ze zijn iets doffer en harder maar net als Di Resta al zegt je merk er bijna niets van.
Gewoon lekker wat normale kanonslagen kopen ben je veel goedkoper uit en is net zo goed:D

:bye::bye:

De nederlandse dingen met super of wat dan ook vallen alleemaal vies tegen . Je hoopt op een harde knal en als je de knal hoort valt het zeer tegen . Je kan beter nitraten halen :D

kun je idd beter een aantal rotjes aan elkaar binden. dan heb je een hardere knal en ben je goedkoper uit. Of naar belgie maar ik mag niet:cry:
en mensen die in nederland dat spul verkopen vragen €20,- voor 20 nitraten en ook zoiets voor 10vlinders terwijl je dat in belgie voor ong €10,- kunt krijgen

Nederlands knalvuurwerk is gewoon rotzooi, het enige wat de moeite is om te kopen zijn de maxi pijltjes (fluit+knal) en de kanonslagen vanwege de belachelijk lage prijs.
De rest is vooral rotzooi, maar het zou kunnen dat aantal kanonslagen dit jaar wél aan de 156 dB zitten, toch:angel:?
:bye:

Ik heb gelezen dat het om de "ouderwetse" Thunder reuze kanonslagen moet gaan. Waarom ze zo duur zijn is te verklaren door de manier waarop ze gemaakt zijn. Het schijnt dat hier meer papier om heen zit zodat de kanonslag beter snippert. Mijn mening is hoe meer snippers hoe beter(en harde knal uiteraard)maar dat is nostalgie.
Ook schijnen er nieuwe shi-sheng crackers in omloop te zijn en ratelbandjes die eveneens op oude, meer traditionele manier zijn gemaakt.
Het kost wat meer maar dan heb je ook meer.
Ik weet het zo niet zeker maar er staat dacht ik wel meer info op www.kanonslagen.com

Ik heb gelezen dat het om de "ouderwetse" Thunder reuze kanonslagen moet gaan. Waarom ze zo duur zijn is te verklaren door de manier waarop ze gemaakt zijn. Het schijnt dat hier meer papier om heen zit zodat de kanonslag beter snippert. Mijn mening is hoe meer snippers hoe beter(en harde knal uiteraard)maar dat is nostalgie.
Ook schijnen er nieuwe shi-sheng crackers in omloop te zijn en ratelbandjes die eveneens op oude, meer traditionele manier zijn gemaakt.
Het kost wat meer maar dan heb je ook meer.
Ik weet het zo niet zeker maar er staat dacht ik wel meer info op www.kanonslagen.com

De kanonslagen waar jij het over hebt en dus lekker snipperen en waar de knal ook nog goed van is zijn van Bo Peep, ze zijn wel te krijgen, je moet alleen even zoeken......

voor de mensen die in of in de buurt van tilburg wonen:
http://www.vuurwerk-tilburg.nl/inde...4ae1e959238bd814830dcac54f&option=com_phpshop

Dat zijn mooien ja... helaas geen dealer in mijn buurt die ze verkoopt.
Heb trouwens de nieuwe 490 Thunders (vernieuwde versie) geprobeerd en
die knallen lekker... het snipperen valt tegen want er zit erg veel klei in deze jongens.

Alle Nederlandse knallers gaan ongeveer even hard. Er zit verschil in, maar dit is echt weinig. Wil je wat knallen op oudjaarsdag, koop 200 rotjes voor 1 euro. Wil je echt harde knallen, dan moet je toch echt de grens over. Of de enkelschots mortiertjes natuurlijk, die gaan ook hard. :D

Alle Nederlandse knallers gaan ongeveer even hard. Er zit verschil in, maar dit is echt weinig. Wil je wat knallen op oudjaarsdag, koop 200 rotjes voor 1 euro. Wil je echt harde knallen, dan moet je toch echt de grens over. Of de enkelschots mortiertjes natuurlijk, die gaan ook hard. :D

Of grondbloemen met knal, die vallen ook zeker niet tegen...

Allemaal leuk en aardig om te discusheren over de hardste kanonslag maar uiteindelijk moeten ze binnen de specs van de Nederlandse wet blijven om legaal te blijven. Het komt er op neer dat een stuk of 50 verschillende kanonslagen allemaal het zelfde aantal decibel haalt. De ene wat consistenter als de andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan