Super Blast

stefantvs

VWC lid
sl05.jpg

Artikelnummer: SL05
Artikelnaam: Super Blast
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: Onbekend
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Single shot met een oorverdovende knal waarbij een rode bloem overgaat in witte lichteffecten
Tijdsduur: 8s
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: Onbekend

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat hier wel om een grote singles shot en niet om zo'n simpel mortiertje per 6 verpakt.

Prijs bedraagt 6,95 volgensmij. Ik heb de beelden gezien, en het boeket is erg groot. Hij schiet niet hoog maar je de knal is goed en het boeket is wel indrukwekkend, afgaand op de beelden. Maargoed, daar betaal je dan ook wel naar vind ik. Ik vind het gave dingen dit soort single shots maar voor dat geld heb je ook een leuk blokje. Altijd beetje twijfelgevalltje. Misschien neem ik er een mee... zien we wel :)

Thanks voor je info ilvan, heb je er miss nog een filmpje ervan ? dan kan ik die aan de post toevoegen ? Alvast bedankt.

Gr stefan

Thanks voor je info ilvan, heb je er miss nog een filmpje ervan ? dan kan ik die aan de post toevoegen ? Alvast bedankt.

Gr stefan

Je moet even die van schuurmans opzoeken, heb vernomen dat het een omlabeling is, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de beelden op FPM gezien. Het kan ook een voledig nieuw product zijn...

Foto toegevoegd aan openingspost, excuses voor de kleine foto maar hier moeten wij het even mee doen.

Back
Bovenaan