Super Bee

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 27
Artikelnaam: Super Bee
Aantal per pak: 4
Netto Kruitgewicht: 4,2 gram
Effectomschrijving: n.v.t.
Verpakkingseenheid: 4/30/4
Richtprijs: €...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
deze hadden ze toch al? of zit ik nu verkeerd?
Volgens mij heb ik deze vorig jaar meegenomen, maar ik kan me natuurlijk heel goed vergissen :D

Deze waren vorig jaar inderdaad ook al verkrijgbaar.
Toen kostten ze 1,50 per pakje van 4 stuks.
Het effect is mij alleen niet helemaal duidelijk, tollen deze gewoon of stijgen ze ook echt op (zoals de Bee's die in Duitsland verkrijgbaar zijn).
Als ze net als de Duitse echt opstijgen dan kan ik zeggen dat het héél leuk speelgoed is :)

Deze waren vorig jaar inderdaad ook al verkrijgbaar.
Toen kostten ze 1,50 per pakje van 4 stuks.
Het effect is mij alleen niet helemaal duidelijk, tollen deze gewoon of stijgen ze ook echt op (zoals de Bee's die in Duitsland verkrijgbaar zijn).
Als ze net als de Duitse echt opstijgen dan kan ik zeggen dat het héél leuk speelgoed is :)
toch wel dus :D ik had ze aan een matje hangen en ze stegen idd wel op...leuk speelgoed dus :p

Deze vliegen inderdaad wel lekker, had ze meegenomen voor mn nichtjes, en dat was goed bevallen;)

Ik had 2 pakjes, maar vond ik vond dat ze niet echt hoog kwamen. De kleine bijtjes deden het veel beter. Wat dat betreft had ik er wel meer van verwacht.

Prima dingen, nog een zooi van liggen ergens geloof ik haha, had flink wat gekocht. :p Voor die 1,50 per pakkie absoluut geen miskoop, mooi opstijgen en daarna met een groene kleur nog hoger, leuk! :D

Best leuke dingetjes. Het viel mij op dat ze bijna recht omhoog gingen, terwijl het wel iets waaide hier. Volgens mij gaan ze kaarsrecht omhoog als het windstil is.

Back
Bovenaan