Super 500

Mooie cake was dit, zeker voor de prijs. Hele mooie kleueren, boeketten waren groot en is gewoon 12uur waardig. Volgend jaar zeker een kanshebber voor dezelfde prijs. Begin schoten stelden niet zoveel voor, later wel. In het begin het vuurwerk van de buurman. Zie film.

Jammer dat ie dit jaar ruim 20 euro duurder is... daardoor vind ik hem eigenlijk net iets te duur voor wat je krijgt, zonde... want t was echt wel een goeie cake afgelopen jaarwisseling!

Is het een aanrader om hem mee te nemen? Ik twijfel zeer erg om het mee te nemen (zelf ben ik iemand die max 150 wilt uitgeven aan vuurwerk). Ik zou graag willen weten of het een aanrader is voor iemand met een vrij klein budget :)

Absoluut! Ik denk dat je voor 20 euro niet veel kan krijgen wat beter is. Heb hem vorig jaar gehad en vond het een absolute topper voor dat geld!

Absoluut! Ik denk dat je voor 20 euro niet veel kan krijgen wat beter is. Heb hem vorig jaar gehad en vond het een absolute topper voor dat geld!

Opzich heb je gelijk, maar leg je 5 euro meer neer voor 1 cake, dan heb je in 1x heel veel cakes die meer spektakel geven. Bv gold rush of killer instinct of massive.

Ik vond het geen slechte cake voor dat geld. Hij was erg snel voorbij maar had genoeg spektakel opgeleverd. Meer dan dat krijg je echt niet voor dat geld!

Het was weer een prachtbakkie! Voor 20 euro zijn er weinig betere cakes te vinden.

Helaas verkeerd neergezet, amateur...:p

Ik heb hem nu ook maar eens besteld voor nog geen €10,00. Als ik het filmpje hierboven zie, dan is het zeker geen miskoop.

Iemand enig idee waar ik deze cake kan vinden, binnen Noord-Holland? Vuurwerktotaal verkoopt de Super 500 niet...

Back
Bovenaan