Super 4 [Uitloop]

Dit is wel een top pakket hoor, echter heb ik deze slechts een keer in de collectie gehad. Voor de prijs zijn er meer en betere cakes te krijgen. Wanneer dit pakket tussen de 50 - 55 euro had gekost dan had ik deze sowieso weer gekocht. Helaas leg ik nu er liever een 10tje bij en koop ik het buurt assortiment. :)

Nostalgie deze 4 cakes, jarenlang onafgebroken in de collectie gezeten, denk tot halverweg het vorige decennium, daarna kwam er beter spul op de markt.

Een nieuw leven in blazen door de batterijen 10 gram meer in de tube doen, zou een goede boost zijn voor dit mooie pakket!

Gaan deze nu per acht?

13 schoten, Crown Cakes met professionele effecten, 8 assorti met een prijs van €79.95

Normaal gaan ze per 4, er zijn inderdaad 8 verschillende.
Meestal kan je bij de dealer aangeven welke doos je wilt

80 is juist een mooie marktconforme prijs, zeker als je vergelijkt met de diverse 19 schots.

8 voor 80 komen ze er nog wel in hier, anders niet meer.

80 is juist een mooie marktconforme prijs, zeker als je vergelijkt met de diverse 19 schots.

8 voor 80 komen ze er nog wel in hier, anders niet meer.

zou best kunnen anders is er gewoon weer een tientje bij op gegooid. Ik zal morgen even een dealer mailen voor duidelijkheid.

En ook hier is deze 79,95 voor 8 stuks.. Twijfel twijfel zooveel keus dit jaar. :D Ik heb ze allemaal wel een paar keer gehad, en dit zijn toch supergave potjes.

80 voor 4 is ronduit belachelijk, hoe durven ze het er voor te vragen..

@ acyrus, waar zijn ze 80 voor 8? Als het een beetje te berijden is wil ik dat nog wel overwegen.
Vlakbij HdH of Orthen? Daar kom ik toch langs:D

80 voor 4 is ronduit belachelijk, hoe durven ze het er voor te vragen..

@ acyrus, waar zijn ze 80 voor 8? Als het een beetje te berijden is wil ik dat nog wel overwegen.
Vlakbij HdH of Orthen? Daar kom ik toch langs:D
Hmmm volgens mij heb ik het toch verkeerd gelezen.. Jammer maar 80 euro voor 4 van deze dingen is echt veels te duur.

had deze voor een mooi prijsje. en ik moet zeggen de Effecten waren nog wel te doen, maar wel voor in de vooravond

Back
Bovenaan