Super 4 [Uitloop]

het zijn echt leuke potten de super 4
zoals Kruitsnuiver in de begin post zegt zijn dit een van de mooiste potten die crown ooit heeft gehad we hebben ze al heel lang en ze gaan echt niet vervelen hoe vaak je ze ook afsteekt.
ze hebben laatst ook een nieuwe verpakking gekregen dat vind ik persoonlijk jammer, maar het effect er in is nog hetzelfde gebleven.

maar het zijn mooie potten voor dat geld.

Ze zijn nog gewoon te koop per 4 en nog voor een mooie prijs van 67.95 per 4,is toch een mooie prijs(17 per stuk dus).

De super 4 werd afgelopen maandag in Zoetermeer ook weer eens geschoten en ik moet zeggen, het blijven toppers. 1 effect per cake, lekkere burst en voor die prijs vind ik het nog steeds de beste die er te krijgen zijn.

Ik ben het volledig met Rick eens.
Super 4 bijna zo oud als de weg naar Rome
Maar een pakket cake,s die voor kwaliteit staat en die je zonder meer aan iedereen kan aanbevelen.
Ze zijn steengoed en dat blijven ze ook

Mijn favoriet set cake's die zijn gewoon heerlijk. genieten al 3 jaar lang.
Heb altijd ze alle 8 .
Ze zijn niet heel goedkoop maar zeker hun geld waard!!.

Laatste jaar dat ik dit heb besteld, gaat veel te hoog waardoor de effecen in vergelijking met nieuwere cakes (vb: BuurtAssortiment) veel te klein zijn.
Afrader dus als je alleen echt mooi spul wilt.

ik vond hem weer super die super4
je merkt wel dat ze in vergelijking met nieuwe potten wel iets achteruit gaan met de effecten maar het blijven gewoon geweldige potten.
bij mij zitten ze er in ieder geval weer ieder jaar bij!

Dit waren zeker wel de cakes die het merk Crown naam gaven. Hiermee werd Crown bekend! Maar als Broekhoff de kwaliteit achteruit laat gaan, en de prijs omhoog gooit, dan komt er een moment dat deze cakes hun geld niet meer waard zijn. Dat moment lijkt dit jaar daar te zijn?

Al sinds ik een jaar of 6 was keek ik naar deze potten, toen in een heel ander label. 2 jaar geleden heb ik ze eindelijk gekocht. Ze waren hun geld zeker waard, maar ik ga dit jaar voor nòg spectaculairder spul.

Dit blijven voor mij toch echt een van de betere cakes assortimenten en ik ken ze al een hele tijd, zo'n kleine 15 tot 20 jaar als ik mij niet vergis. Ik weet nog wel dat ze voor de eerste keer op de markt kwamen, het was gigantisch en het was ook zo'n beetje de overgang van het lichtere Nederlandse spul naar het iets zwaardere vuurwerk. Ik weet nog heel goed te herinneren dat ik met die 4 hoge ogen gooide in de straat :). En ik heb deze cakes dan ook bijna elk daarop volgend jaar aangeschaft :cool:

De eerste "Super" cakes waren in 1998 te koop. Toen was het nog een trio: Si-Fu, Insomnia en Encounter. In 1998 waren ze nieuw, dus voor het eerst op de markt. Dus met 15 tot 20 jaar oud overschat je het een beetje, Torrr :p Ze zijn 'pas' 12 jaar oud.
Ze kostten toen hfl. 27,50 per stuk, of 75,- per drie.

De eerste "Super" cakes waren in 1998 te koop. Toen was het nog een trio: Si-Fu, Insomnia en Encounter. In 1998 waren ze nieuw, dus voor het eerst op de markt. Dus met 15 tot 20 jaar oud overschat je het een beetje, Torrr :p Ze zijn 'pas' 12 jaar oud.
Ze kostten toen hfl. 27,50 per stuk, of 75,- per drie.

Hallo ben ook geen 15 meer he, geheugen laat me soms een beetje in de steek haha. Maar dacht echt dat ze al langer op de markt waren.

op avp is dit bericht verschenen:

deze cakes zijn dit jaar aangepakt, er zitten totaal nieuwe effecten in en de labels zijn ook veranderd
nieuwe effecten zijn
Red comet to brocade crown to red
Blue comet to brocade crown to blue
Green come to brocade crown with crackling
Silver comet to dragon eggs
Gold comet to gold coconut with green blink
Silver blink tail to silver blink willow with red dahlia
Crackling floss tail to crackling floss willow with sky blue dahlia

iemand die hier meer over weet?

;)

Nog wat filmpjes van vorig jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!

heb ze in 2008 allemaal gehad
super cakes 1 nadeel
kwam veel rommrl naar beneden
maar het schijnt dat ze nu veranderd zijn

Back
Bovenaan