Super 3

tmffirework

VWC lid
Altijd geweldige potten geweest, dit zijn ze:

110super3ev5.gif

Maar volgens mij zijn ze dit jaar minder als de jaren daarvoor :bonk:

IMG_6571.JPG

Artikelnummer: 110
Artikelnaam: Super 3
Aantal Schoten: 13
Effectomschrijving: 3 x 13 Schots cakes
Verpakkingseenheid: 4/3

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cakes dit, maar ik was effe in de war met die Assorti ruitcakes. Kwa prijs in ieder geval:p

Laatst bewerkt:
Ik had deze dit jaar ook en zijn 3 goede potten voor die prijs mooie grote boeketten vind het wel een aanrader :wink:

Komt volgend jaar zekers weer op me lijstje :bye:

Hallo, ik ben nieuw hier.

Ik heb 1 vraag, ik zit nogal met mijn budget. Waar zou ik beter voor gaan, de Super 3 of de Assorti Ruitcake's.

Alvast bedankt,

Ian

Hallo, ik ben nieuw hier.

Ik heb 1 vraag, ik zit nogal met mijn budget. Waar zou ik beter voor gaan, de Super 3 of de Assorti Ruitcake's.

Alvast bedankt,

Ian

Zijn allebei prima assortimenten, weet alleen niet wat de assorti ruit kost dit jaar...iets van 35 euro ofzo? Dus als je met je budget zit, de assorti ruit cakes zijn prima, nog best grote effecten ook. Alleen zijn de blue spider en de red bull hetzelfde op de kleur na. Ik denk dat je beter voor de ruit cakes kunt gaan en voor het geld wat je dan bespaart een andere leuk potje kunt kopen

Hier zit net wat meer in dan de ruitcake's wat ook leuke cake's zijn maar deze zijn nog iets beter.

Harstikke bedankt voor het snelle anwoord!

Ik denk toch voor de Ruit potten te gaan, en dan 3 budget potjes erbij koop.

Ik moet het van m'n eigen geld betalen dus wil ik niet al teveel betalen, wil ook wat geld overhouden voor vuurwerk voor overdag.

Nogmaals bedankt! :D

Back
Bovenaan